שתף קטע נבחר

תורים בכניסה לחנויות אמריקן איגל

בבוקר לא היתה תנועה יוצאת דופן בחנויות אמריקן איגל שנפתחו היום בקניון רמת אביב ובקניון הגדול בפ"ת. אך החל משעות הצהריים החלו להגיע בני נוער לקניונים ומול החנויות ובתוכן השתרכו תורים של כמה מאות קונים

אמריקן איגל פתחה היום (ו') את שתי חנויותיה הראשונות בישראל בקניון רמת אביב ובקניון הגדול בפ"ת. מול החנויות השתרכו, נכון לשעות הצהריים, תורים של כמה מאות קונים, בעיקר בני נוער. ברמת אביב היו בממוצע למעלה מ-300 קונים שנמצאו בתוך ומחוץ לחנות, נכון לשעה 13:00. זכיין המותג בארץ, הראל ויזל, מנכ"ל ואחד מבעלי קבוצת פוקס, אמר ל-ynet כי בפ"ת היו נכון לשעה זו 375 קונים.

 

 

הבוקר, החנות ברמת אביב לא נראתה עמוסה במיוחד, בניגוד לפתיחות הדרמטיות של H&M ו-forever 21. בשעות הצהריים החלו להגיע למקום בני נוער שחזרו מבית-הספר ויחד עם קונים אחרים יצרו תורים ארוכים מולה. תורים השתרכו גם בחנות עצמה מול הקופות ותאי המדידה.

 

 (צילום: שוקה כהן) (צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

 

המותג האמריקני מציע בגדים בסגנון קז'ואל, במחירים גבוהים ב-10%-33% מארה"ב. בחברה העולמית אמרו ל-ynet כי מטרתם היא להפוך למותג ג'ינס מוביל בישראל כמו בארה"ב. אתמול (ה') נערכה פתיחה חגיגית בקניון רמת אביב למוזמנים בלבד.

 

במהלך החודשיים הקרובים יפתחו חנויות נוספות של המותג בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, גרנד קניון חיפה, קניון חיפה, קניון עיר ימים בנתניה, קניון קריית אונו, קניון רננים, קניון הזהב בראשל"צ והקיריון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: ירון ברנר
התור בכניסה לאמריקן איגל ברמת אביב
צילום: ירון ברנר
צילום: ירון ברנר
הקופות רושמות. אמריקן איגל
צילום: ירון ברנר
הנערות באות בתורות
צילום: שוקה כהן
אמריקן איגל קניון רמת אביב קניות שופינג בגדים תור תורים
צילום: שוקה כהן
מומלצים