שתף קטע נבחר

יפגוש את מכבי? פרקינס צייץ: "בדרך לקאנטו"

אקס מכבי ת"א רשם ב"טוויטר" שלו שהוא עומד להצטרף לקבוצה האיטלקית שניצחה את הצהובים ביום חמישי האחרון. אם הרכז יעבור את הבדיקות הרפואיות, ייתכן כי הוא יערוך את הבכורה שלו דווקא במשחק בישראל נגד מכבי בשבוע הבא

פרקניס נגד מכבי. דורון פרקינס, אקס מכבי ת"א, שאישר ל-ynet ספורט שהוא נמצא בדרך לחתימה בקאנטו האיטלקית , צייץ היום (ש') בטוויטר שלו, שהוא בדרך להצטרף לקבוצה כשרשם: "headed to Cantu Itali, to Join a great team, thank you for all the support".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בכך למעשה נתן פרקינס אישור נוסף למהלך עליו פורסם באיטליה בטרום ההפסד של הצהובים ביום חמישי בערב. השחקן צפוי לחתום בקאנטו ביום שני הקרוב ואם יעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, פרקינס יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה בהיכל נוקיה ביום חמישי, הפעם בצד השני של המגרש.

 

דורון פרקינס ברגע הפציעה בעונה שעברה. יחזור לנוקיה? (צילום: חגי דקל) (צילום: חגי דקל)
דורון פרקינס ברגע הפציעה בעונה שעברה. יחזור לנוקיה?(צילום: חגי דקל)

 

האיטלקים, שבשבוע הבא יגיעו כאמור ל"נוקיה" למשחק מפתח בנוגע לקרב על המקום השני בבית שמוביל לשלב ההצלבה, יצטרכו לנצח או להפסיד בפחות משמונה נקודות בשביל לשמור את היתרון שיש להם על הקבוצה של דיויד בלאט.

הצהובים, שגם ככה צפויים למשימה לא פשוטה ייתכן ויצטרכו גם להתגבר על האקס המצטיין מהעונה שעברה שעבר תהליך שיקום ממושך וחזר החודש לפעילות מלאה.

 

פרקינס קרע בעונה החולפת את הרצועות והמיניסקוס בברכו במהלך המשחק השלישי בסדרת ההצלבה של הצהובים מול קאחה לבוראל ויטוריה בסוף מרץ. בנובמבר האחרון השחקן הגיע לארץ למספר בדיקות והסדרת ענייני ביטוח לאומי.

במכבי ת"א שקלו להחזירו למדים הצהובים, אך מכיוון שהגארד עבר ניתוח ארתוסקופיה נוסף על מנת לנקות את הברך, תהליך שיקומו ערך זמן רב יותר ובמועדון הצהוב החליטו בסופו של דבר שהם אינם יכולים לחכות והחתימו את דמונד מאלט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דורון פרקינס
צילום: מור שאולי
מומלצים