שתף קטע נבחר

"בית"ר תשרוד, לא משנה מה יעבור עליה"

אחרי ה-3:0 לסכנין, בבירה לא יכולים להרשות לעצמם הפסד נוסף לקבוצה מהמגזר. גורם במועדון: "בני לוד יכולה להיעלם מהמפה מחר בבוקר ולא בטוח שאנשים ישימו לכך לב"

בית"ר ירושלים תעלה הערב (ג', 18:30) למשחק הגביע נגד בני לוד בידיעה שהדחה מוקדמת מהמפעל עלולה להכניס את המועדון לסוג של סחרור. אחי שני הפסדים רצופים בליגה, האחרון שבהם תבוסה 3:0 בטדי לבני סכנין, בבית"ר יודעים כי הפסד נוסף לקבוצה מהמגזר לא יתקבל בעין יפה ע"י האוהדים, וזאת בלשון המעטה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"בית"ר ירושלים זה מועדון שלא משנה מה יעבור עליו, הוא ישרוד. בני לוד זו קבוצה שיכולה להיעלם מהמפה מחר בבוקר ולא רק שאנשים לא יתרגשו, אני בכלל לא בטוח שישימו לכך לב", אמרו בקבוצה מהבירה.

 

קובי מויאל, שי חדד ואבי ריקן פצועים ולא יהיו בסגל של יובל נעים הערב. עמית בן שושן צפוי שלא לפתוח בהרכב. הרמוני איקנדה יקבל את חלוצת ההרכב על חשבונו של קובי מויאל ואילו ערן לוי, שפתח בשבת על הספסל, יעלה גם כן בהרכב, לראשונה במדי בית"ר.

 

שיני נוסף שיעשה יובל נעים הוא החזרתו להרכב אחרי שלושה חודשים של הבלם תומר בן יוסף, שישחק על חשבונו של מתן בראשי הצעיר. בבית"ר הבהירו כי לא מדובר בסוג של זעזוע בהרכב וכי המאמן בסך הכל מנסה לתת צ'אנס לשחקנים אחרים, אבל ברור לכולם כי אם השחקנים שיקבלו הערב צ'אנס יפגינו יכולת טובה, הם ימשיכו לקבל את חולצת ההרכב גם בליגה.

 

ערן לוי. יפרע שטרות ראשונים בבית"ר? (צילום: חיים צח) (צילום: חיים צח)
ערן לוי. יפרע שטרות ראשונים בבית"ר?(צילום: חיים צח)

 

"עד היום דיברנו יותר מידי, אנחנו חייבים להתחיל לעשות דברים", אמר אתמול נעים לשחקניו לקראת המשחק. "כל מי שחושב שיהיה קל בגלל שלוד מגיעה מהליגה הלאומית, אז אני יכול להבטיח לו שזה לא הולך להיות טיול.

 

המשחק הזה חשוב גם בגלל שהוא יעלה אותנו שלב בגביע, אבל גם בגלל שהוא יכול להתחיל עבורנו רצף חדש של ניצחונות".

 

הרכב משוער: אריאל הרוש; ברק משה, אנדרי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי; דן אייבנדר, דריו פרננדס, הרמוני איקנדה, ערן לוי; סטיבן כהן, ליאונרדו פאסוס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחקני בית"ר מאוכזבים
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים