שתף קטע נבחר

נתן אשל חש ברע, החקירה בנציבות הופסקה

חקירתו השנייה של ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה הופסקה לאחר שהתלונן על כאבים. הוא לא נזקק לטיפול רפואי ושב לביתו

נתן אשל, ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה החשוד בהטרדה מינית של העובדת ר', חש ברע הערב (יום ד') במהלך חקירתו השנייה בנציבות שירות המדינה. החקירה הופסקה אחרי כמה שעות לאחר שהתלונן על כאבים והוא שב לביתו. אשל לא נזקק לטיפול רפואי. טרם נקבע מועד חדש לחקירה.

 

פרשה בלשכה, כותרות אחרונות

נתן אשל הכחיש שהטריד את ר'

ראש הסגל האריך את חופשתו

ר' ליועץ: לא אעיד, פוגעים בפרטיותי

 

"כרגע אנחנו מחכים להשלים את חקירתו של אשל עצמו ולאחר חקירתו יבחן היועץ המשפטי לממשלה את התיק ויחליט מה לעשות ואם להגיש נגד אשל כתב אישום משמעתי", אמרו גורמים המעורים בחקירה, שלא פסלו את האפשרות שבשלב כלשהו תיחתם עסקה שלפיה אשל לא יחזור לתפקידו ובתמורה ייסגר נגדו התיק עם הרשעה קלה או ללא הרשעה בכלל.

 

גם אתמול נחקר אשל בנציבות שירות המדינה בירושלים. במהלך החקירה, שארכה כתשע שעות, השיב אשל לכל שאלות החוקרים והכחיש את הטענות נגדו. גורם בכיר המעורה בחקירה אמר כי אשל לא סיפק את כל התשובות ולכן חקירתו תימשך.

 

אשל בחקירתו אתמול. הודה שקרא מיילים של ר' (צילום: גיל יוחנן) (צילום: גיל יוחנן)
אשל בחקירתו אתמול. הודה שקרא מיילים של ר'(צילום: גיל יוחנן)

 

במהלך החקירה אתמול עומת אשל עם עדויות שונות של אנשי הלשכה, בהן עדויות של שלושת בכירי הלשכה שפנו ליועץ המשפטי לממשלה - מזכיר הממשלה צבי האוזר, המזכיר הצבאי יוחנן לוקר וראש מערך ההסברה יועז הנדל.

 

אשל לא התייחס לשלושת המתלוננים ולא התייחס בדבריו לטענות על תאוריית הקונספירציה בדבר מאבקים בצמרת הלשכה. הוא הכחיש שהטריד את ר', וציין כי הייתה ביניהם מערכת יחסים אבהית. ראש הלשכה הודה שקרא תכתובות דואר אלקטרוני של ר' בלשכה, אך ציין כי אין בכך דבר חריג ואמר שהמניע לכך לא היה אישי. הוא הכחיש שחיטט במסרונים במכשיר הטלפון הנייד של ר'. 

  

אשל, איש אמונם של ראש הממשלה ורעייתו, האריך ביום ראשון בעשרה ימים נוספים את חופשתו. גורמים המעורים בחקירה העריכו כי הוא לא יוכל לשוב לתפקידו בלשכה החשובה ביותר במדינה, בשל הפרשה שהתפוצצה בעקבות עדויותיהם של בכירי הלשכה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אשל מגיע לחקירה היום
צילום: עמית שאבי
מומלצים