שתף קטע נבחר

"האגרסיביות תהפוך את פפה ליקיר אוהדי ריאל"

רוברטו קרלוס יצא להגנתו של הבלם המושמץ: "הוא לוחם אמיתי שמשחק בסגנון של ריאל מדריד". בלם ברצלונה, ג'רארד פיקה: "בתחילת העונה הייתי חותם להיות במצב שבו אנו נתונים עכשיו"

פפה הוא לא בדיוק הכדורגל האהוב בעולם נכון לרגע זה, בטח שלא על אוהדי ברצלונה, שעדיין לא נרגעו מהדריכה המכוערת של הפורטוגלי על ידו של ליונל מסי בחצי גמר גביע המלך.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

ובכן, יש גם מי שמדבר בטון מעט יותר סלחני על הבלם ואף טוען כי שיטותיו לגיטימיות לחלוטין. מדובר ברוברטו קרלוס, פעם בלאנקו וכיום באנז'י מחאצ'קלה מהליגה הרוסית.

 

פפה דורך על ידו של מסי. קרלוס: "הוא עוד יירגע" (צילום: AP) (צילום: AP)
פפה דורך על ידו של מסי. קרלוס: "הוא עוד יירגע"(צילום: AP)

 

"אם ראול הבקיע שערים רבים נגד ברצלונה ונחשב ליקיר האוהדים בברנבאו, פפה רוצה להיות כזה בסגנונו שלו, דרך האגרסיביות שלו", אמר המגן הברזילאי, שעתיד לפרוש ממשחק בתום השנה.

 

"פפה הוא עדיין כדורגלן צעיר ועוד ילמד להיות רגוע יותר, אבל מדובר בלוחם אמיתי שמשחק בסגנון של ריאל מדריד", הוסיף.

 

"ריאל עוד צריכה לשחק בקאמפ נואו". פיקה (צילום: AP) (צילום: AP)
"ריאל עוד צריכה לשחק בקאמפ נואו". פיקה(צילום: AP)

 

אצל היריבה עסקים כרגיל. בראיון לאתר של פיפ"א הבהיר בלם ברצלונה, ג'רארד פיקה, כי מירוץ האליפות ב'לה ליגה' פתוח לגמרי למרות פער שבע הנקודות בו אוחזת ריאל.

 

"בתחילת העונה הייתי חותם להיות במצב שאנחנו נתונים בו עכשיו. אנחנו חזק במאבק האליפות ובליגת האלופות ונמצאים בגמר גביע המלך", אמר פיקה.

 

"יש בפנינו עבודה רבה בחודשיים הקרובים ותסמכו על זה שנהיה במאבק האליפות גם בתום העונה. נפעיל לחץ על ריאל מדריד, שעוד צריכה לשחק בקאמפ נואו. הליגה עוד ארוכה", סיכם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים