שתף קטע נבחר

אוהדי הפועל ת"א: "נפגין מול ביתו של טביב"

מארגני המחאה נגד הבעלים לא מתכוונים להפסיק, כעת טענו כי יגיעו במוצאי שבת להפגין ולמחות נגדו: "טביב הוכיח שהוא מנותק מהמציאות, יותר הוא לא יוכל להתחמק"

חשבתם שהניצחון אתמול של הפועל ת"א 1:2 על ראשון לציון, ירגיע את הרוחות בקרב אוהדי הקבוצה? ממש לא. מארגני המאה נגד אלי טביב, הודיעו הערב (א') כי בסוף השבוע הם מתכוונים להגיע לביתו של הבעלים ולמחות נגדו.

 

 

"טביב לא יוכל יותר להתחמק ולהגיד שמפגינים נגד משפחתו. אם הוא יכול ורוצה להתמודד - שיחזור ויתמודד", מסרו האוהדים. "זו הסיבה שאנו מודיעים על ההפגנה זמן רב מראש. אנחנו נהיה שם ונפגין בכל מקרה".  

 

עוד טענו האוהדים: "במהלך השבועות האחרונים עסק אלי טביב בהכפשת קהל אוהדי הפועל תל אביב. במקום להודות ולהבין כי צורת הניהול שלו פוגעת

במועדון ולהתמודד עם העובדות בשטח, ממשיך טביב לשבת במיאמי וטוען כי אופן הניהול שלו מושלם, ואף אמר כי מי שחושב אחרת אינו מבין בניהול".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מארגני המחאה המשיכו: "אלי טביב הוכיח שהוא מנותק מהמציאות, שאינו מחובר למועדון ולמה שקורה בה. במקום לגלות אחריות ולחזור לארץ - הוא עוסק מרחוק בהאשמות ובהכפשת קהל אוהדי הפועל תל אביב. השיא היה בראיונות סוף השבוע, בהן האשים את האוהדים בהשלכת הרימונים לעבר ביתו וקרא לאוהדי הקבוצה ללמוד מאוהדי היריבה השנואה, מכבי תל אביב כיצד להתנהג ולעודד".

 

"אם טביב יכול - שיתמודד". אוהד מפגין נגד הבעלים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"אם טביב יכול - שיתמודד". אוהד מפגין נגד הבעלים(צילום: עוז מועלם)
 

"אנחנו לא מתכוונים לשתוק", סיכמו האוהדים, "אם אלי טביב אינו מבין מה הבעיה - כנראה שנצטרך להסביר לו טוב יותר. אלי טביב לא יכול יותר להסתתר. אנחנו מודיעים בזאת כי ביום שבת הקרוב, מיד לאחר משחק הכדורגל מול בני סכנין, נגיע כולנו אל הגינה הציבורית שמול ביתו בשכונת אפקה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים