שתף קטע נבחר

וואליד באדיר: "ההרחקה השפיעה על המשחק"

קפטן הפועל ת"א לא הבין בסיום התיקו 0:0 נגד בני סכנין למה אסף קינן הרחיק אותו. ניצן שירזי: "אנחנו רוצים להתייצב. שחקנים שתובעים את המועדון כמו שי אבוטבול, לא יכולים לשחק בהפועל". שלומי דורה: "הגיעה לנו נקודה"

תיקו שלא משרת אף אחד. גם בהפועל ת"א וגם בבני סכנין לא יצאו מרוצים בסיום התיקו 0:0 שפתח את משחקי המחזור ה-26 בליגת העל. פתיחת המשחק דווקא הייתה טובה ושתי הקבוצות זכו למצבים טובים להבקעה, עד אשר הגיעה הדקה ה-30 במשחק, אז החליט צוות השיפוט בראשות אסף קינן להרחיק שלא בצדק את וואליד באדיר.

 

מה עוד קרה במשחקי המחזור ה-26 של ליגת העל?

 

וואליד באדיר, התייחס להרחקה בסיום המשחק ואמר: "אני לא יודע מה היה. אני בסך הכל דחפתי את הרגל של החלוץ שלהם שנפל על הדשא וזה כל מה שהיה. לא היה שום מגע פיזי ולא בעטתי בו ופתאום השופט שלף לי כרטיס אדום. חוץ מזה היום לא שיחקנו טוב, ולצערי ההרחקה השפיעה על המשחק".

 

באדיר ושחקני הפועל ת"א מסבירים לקינן שלא הגיע כרטיס אדום (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
באדיר ושחקני הפועל ת"א מסבירים לקינן שלא הגיע כרטיס אדום(צילום: ראובן שוורץ)

 

על הפרשיות האחרונות בקבוצתו אמר קפטן הפועל ת"א: "אנחנו מסתכלים קדימה. השחקנים מתעסקים בכדורגל ולא במה שמסביב. אנחנו יודעים מה הולך בחוץ ושומעים הכל, אבל אנחנו מתרכזים בכדורגל. אנחנו לא מדברים עכשיו על אליפות, אלא רוצים לחזור למסלול הניצחונות וזו המטרה שלנו".

 

מאמן של באדיר, ניצן שירזי, אמר בסיום: "התחלנו את המשחק בצורה סבירה, אבל כמו בשבוע שעבר, היינו בנחיתות מספרית בדקה מוקדמת ואני בספק גדול אם הגיע לוואליד באדיר כרטיס אדום. כשדני קרסניקוב טועה ,זה בתום לב, אבל לצערי הטעויות בזמן האחרון נגדנו".

 

ניצן שירזי. מי שתובע את המועדון, לא יכול לשחק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ניצן שירזי. מי שתובע את המועדון, לא יכול לשחק(צילום: ראובן שוורץ)

 

על היכולת של קבוצתו לאחרונה הוסיף המאמן: "אנחנו לא צריכים לשנות שום דבר, אנחנו רק רוצים להתייצב וזה לא פשוט במיוחד שבבלומפילד כולם רוצים לצאת עם נקודות. הפועל מתעסקת רק בעצמה ולא בשום דבר מעבר. ישנה החלטה עקרונית אצלנו במועדון ששחקנים שתובעים את הקבוצה, כמו שי אבוטבול,  לא יכולים לשחק וצר לי, אבל זה המצב. אני מקווה שימצא פתרון עוד לפני השבת הבאה ואז נוכל לחזור להשתמש בשי". 

 

בצד של האורחים מסכנין, סיכם שלומי דורה את המשחק: "אני לא אשתמש במושג הזה קבוצה שמשחקת מול עשרה שחקנים צריך להיות לה יתרון. צריך להיות חכם וסבלני ובחצי השני לא היינו חכמים וסבלנים והיינו צריכים להיות יותר מדויקים. עד ההרחקה שחקנו מצויין, אבל לא היינו מספיק חכמים. הנקודה שהשגנו הגיעה לנו. עוד יגיע הזמן עוד לדבר על העונה הבאה כי בנתיים יש לנו משימה להתמקם למעלה ולהגיע כמה שיותר רחוק ואולי להפתיע ולהגיע למפעל אירופאי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
וואליד באדיר
צילום: עוז מועלם
מומלצים