שתף קטע נבחר

הדרך אל העונג: מכתב לבחור שיעשה איתי אהבה

אני מוכנה לחשוף את כל סודותיי הכמוסים, להיפתח בפניך עוד ועוד, פיזית, רגשית ובכל דרך, כי זה הטבע שלי, פתיחות. כשאני מספרת לך מה אני אוהבת, אני מכניסה אותך לתוכי בעוד דרך, אני נותנת בך אמון, אני סומכת עליך

גבר יקר, אני רוצה שתדע שאני אוהבת סקס ארוך, מתמשך, עמוק, כזה שהזמן נשכח בתוכו. אני רוצה שתחדור לכל תא בגופי ובהווייתי, שנתערבב זה בזו, ונתרגש עמוקות. אני צריכה שתהיה נינוח כשאתה איתי, ותאפשר לי להתענג עוד ועוד ועוד, עד שלא אוכל יותר, ושרק אז תגמור בתוכי, תוך כדי שאתה מזרים אליי את האהבה העצומה שאתה.

 

עוד על סקס ועונג בערוץ יחסים:

צפי: כך נראה המוח שלך בזמן אורגזמה

מעבר לדגדגן: להגיע לאורגזמה עם דמיון מודרך

הופס אני גומרת: 5 סיפורים על שפיכה נשית

מתי ואיך כדאי לאשה ליזום סקס?

 

אם לומר לך את האמת, אני צריכה שתראה אותי. שתסתכל לי בעיניים, שתנשום מתוך הלב שלך ללב שלי, ושתרצה לדעת אותי, להכיר כל חלק בגופי ולענג אותו. חשוב לי שתבין שכאשר אתה חודר לתוכי – אתה נכנס למקדש, לקודש הקודשים של הנשיות שאני, הנרתיק, הרחם וכמובן הלב. אני רוצה שתיכנס, לאט, כאילו היית מהלך על קצות האצבעות.

 

 

תהיה איתי ולא רק עם הפנטזיה

חשוב לי שתבין שלהיחדר זו חוויה מאד חשופה ופגיעה, ואני רוצה, באמת שאני רוצה. שתחדור, שתיגע, שתתענג, שתשמח, שתהיה פראי אם בא לך, שתהיה אתה. אבל הכי חשוב לי שתראה אותי, בממשות שלי ולא בפנטזיה. אני אמיתית, אתה יודע? יש לי רגשות ותחושות, וגם חוויתי דבר או שניים לפני שנפגשנו.

 

לא פעם ולא פעמיים נחדרתי על ידי גברים שלא באהבה. הם לא ראו אותי, הם לא הקשיבו לי, ופשוט רצו לקחת ממני. אני רוצה שאיתך זה יהיה שונה. אני יודעת שגם אתה רוצה. אני יודעת שאתה רוצה לאהוב, ואני מעריכה את עצם המוכנות שלך להקשיב לי עכשיו, בתום לב, מתוך סקרנות ודחף עמוק לחגוג את החיים.

 

אז בוא נחגוג, טוב? רק בוא נעשה את זה דרך הגוף ולא דרך הראש. אל תביא למיטה את הפנטזיות שלך בבקשה, כי אז אתה לא איתי, אתה איתן ועם עצמך. אני רוצה שתחוש את הגוף שלך ישירות, שתזרוק לפח את כל מה שאתה חושב על מה שאני אוהבת ופשוט תשאל אותי – אני מבטיחה לענות.

 

אבל תבטיח שתקשיב, טוב? אני מוכנה לחשוף את כל סודותיי הכמוסים, להיפתח בפניך עוד ועוד, פיזית, רגשית ובכל דרך, כי זה הטבע שלי, פתיחות. כשאני מספרת לך מה אני אוהבת, אני מכניסה אותך לתוכי בעוד דרך, אני נותנת בך אמון, אני סומכת עליך.

 

רוצה לראות אותך צועק מרוב עונג

חשוב לי גם, שתספר לי מה אתה אוהב. חשוב לי שתדע שאני רוצה לשמוע, הכל. מצדי אני מבטיחה לעשות כל שביכולתי כדי להגשים את תשוקותיך, כי ככה זה כשאוהבים - רוצים שהאחר יהיה מאושר.

 

אני רוצה לראות אותך מחייך, צוחק וצועק עד השמיים מרוב עונג ואושר. אני רוצה לחוש את הגוף שלך תחת אצבעותיי מרקד, מתרגש ונפתח. אני רוצה שתיתן לי לחקור את הגוף שלך בצורות שאתה לא מכיר, שתאפשר לי להיות כמו ילדה סקרנית שלומדת מה זה גוף של גבר, שמגלה בתוכו ארצות חדשות.

 

הגוף שלי צמא למגע שלך, תאהב אותי באמת (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
הגוף שלי צמא למגע שלך, תאהב אותי באמת(צילום: shutterstock)

 

 

תרפה בבקשה, תרפה עוד, תנשום ותירגע. כשאתה לחוץ וממהר לעבר האורגזמה שלי או שלך, אתה לא איתי. כאן, עכשיו, אתה אי שם בדרך להשיג עוד יעד נכסף. אני רוצה שתגמור לאט, הכי לאט שרק אפשר. שתשכח מהאורגזמות ותהיה איתי. אני רוצה לעשות איתך אהבה.

  

הגוף שלי הוא איבר מין אחד גדול

ועוד סוד אני רוצה לגלות לך, כל הגוף שלי הוא איבר מין אחד גדול. לא רק הדגדגן או הנרתיק או החזה, הכל! ככה בראו אותי, מרחב אינסופי של ריגוש ועונג. אני רוצה שתחקור אותו באינטנסיביות, שתנשום אותו לתוכך, שלא תדלג על אף חלק בתוכו. שתחוש, שתתרגש בעצמך מהנשימות שלי, מהקולות שאני משמיעה, מעצם היותי זמינה, מתמסרת ופתוחה אליך.

 

מידי פעם, אני רוצה שתצמיד את חזך אל חזי, שתביט עמוק לתוך עיניי, ותדע שאני איתך. שנאפשר ללבבות לדבר דרך הגופים, ישירות, בלי מילים ועם מילים, איך שמתחשק לנו. אתה מבין? חשוב לי שניפגש באמת, לא רק שנזדיין, לא רק שנגיע לשיאים אורגזמיים, חשוב לי שנהיה יחד, ממש, בתוך הרגע הזה, בתוך העכשיו.

 

 

אני יודעת שאני עדיין חדשה לך, אני יודעת שאתה רגיל להתרגש ולרגש, אני יודעת שיש לך אינסוף דימויים בראש לגבי איך הסקס צריך להיראות, ואני גם יודעת כמה חשוב לך להיות הביצועיסט הכי טוב שיש. אולי אני יכולה קצת להרגיע אותך ולומר, שהכי חשוב לי שנחוש זה את זו, שנהיה כנים ואינטימיים, פתוחים ורגישים, שנבין שסקס הוא שער לאהבה.

 

שלך בחיבוק ואהבה אינסופית,

האישה האחת.

 

 

 

הכותבת היא מומחית לאימון אישי, פסיכותרפיסטית, מטפלת מינית וזוגית, מרצה ומנחה סדנאות על מיניות ומערכות יחסים לנשים, גברים וזוגות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
אחשוף את כל סודותיי הכמוסים בפניך, רק תבטיח שתקשיב
צילום: shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים