שתף קטע נבחר

ארסנל: אנדריי ארשבין הושאל לזניט

החלוץ כתב באתר הרשמי שלו כי הושלמה העברתו לקבוצה בה פרח לפני ההגעה לתותחנים. זניט תשלם מיליון אירו לארסנל

אחת הסיבות לכישלון של ארסנל העונה היא היכולת החלשה שהציג אנדריי ארשבין. הערב (ו') החליטו התותחנים כי יוכלו להסתדר ללא החלוץ המאכזב והשאילו אותו לזניט סט פטרסבורג עד סיום העונה, ממש לפני תום מועד ההעברות ברוסיה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

ארשבין בן ה-30, שהגיע לארסנל מאותה זניט לפני שלוש שנים תמורת 15 מיליון ליש"ט, היה זה שהודיע על השלמת העסקה, כשכתב באתר הרשמי שלו: "העבירו אותי לזניט בהשאלה. כל הפרטים יתפרסמו מחר בבוקר כאשר תתעוררו". על פי ההערכות תשלם זניט לארסנל מיליון אירו תמורת ההשאלה.

 

אנדריי ארשבין. חוזר הביתה במטרה לקבל דקות משחק (צילום: AP) (צילום: AP)
אנדריי ארשבין. חוזר הביתה במטרה לקבל דקות משחק(צילום: AP)

 

בשנתיים הראשונות שלו בלונדון, היה ארשבין אחד השחקנים המצטיינים בקבוצה של ארסן ונגר, אולם העונה התקשה לשחזר את היכולת הטובה

וכמעט ולא זכה לדקות משחק. משחקו האחרון בארסנל היה השבוע במדי קבוצת המילואים, שניצחה 0:5 את קבוצת המילואים של נוריץ', במשחק בו הצטיין יוסי בניון.

 

אחת הסיבות שהניעו את ארשבין לחזור למולדתו הוא הרצון שלו לשחק ביורו 2012. החלוץ הבין כי במידה שיישאר באצטדיון האמירויות, גדולים הסיכויים כי לא יראה הרבה דקות, מה שיקטין את סיכוייו להיכלל בסגל הסופי של הנבחרת. בזניט מובטח לו מקום של קבע בהרכב.

 

שחקן נוסף שעשה הערב את הדרך מהפרמייר-ליג לליגה הרוסית הוא בלם בלקבורן, כריסטוף סמבה, שעבר לאנז'י מחצ'קאלה תמורת לא פחות מ-12 מיליון ליש"ט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים