שתף קטע נבחר

שיא חדש: אדם סנדלר מועמד ל-11 פרסי ראזי

אדם סנדלר קבע שיא חדש - ועוד בהפרש חסר תקדים: השחקן והקומיקאי מועמד ל-11 פרסי ראזי המוענקים לסרטים ולשחקנים הגרועים של השנה, בזכות שלושה סרטים שונים. השיא הקודם: אדי מרפי עם חמש מועמדויות

הוא אולי לא מגיע לטקס האוסקר על תקן מועמד -  אבל לאדם סנדלר יש סיבה לגאווה. טוב, סיבה מפוקפקת למדי: השחקן והקומיקאי רשם לזכותו לא פחות מ-11 מועמדויות לפרסי הראזי, המוענקים מדי שנה לסרטים, ליוצרים ולשחקנים הגרועים של השנה שחלפה. מדובר בשיא חדש של מועמדויות ראזי לאדם אחד בשנה אחת - ועוד בהפרש ענק: עד כה החזיק בו אדי מרפי, עם חמש מועמדויות ב-2007 (בזכות הסרט "נורביט").

 

סנדלר זכה בכבוד המפוקפק בזכות שלושה סרטים בהם כיכב בשנה האחרונה: "ג'ק וג'יל", "לזרום עם זה" ו-"Bucky Larson: Born To Be A Star". בין שלל המועמדויות של סנדלר ניתן למצוא שתי מועמדויות לפרס השחקן הגרוע ביותר (על "ג'ק וג'יל" ו"לזרום עם זה"), מועמדות אחת לפרס השחקנית הגרועה ביותר (על התפקיד השני אותו הוא מגלם ב"ג'ק וג'יל") ומספר מועמדויות לזוג הגרוע ביותר על המסך (לצד ג'ניפר אניסטון, ברוקלין דקר, אל פצ'ינו וגם הוא עצמו).

 

"זה בטח עניין של קארמה, כשמישהו עושה כל כך הרבה דברים שראויים לראזי

בשנה אחת", סיפר מייסד הטקס האלטרנטיבי, ג'ון ווילסון. "הייתי אומר שהוא בטח הכעיס מישהו מאוד חזק".

 

עד היום, פרסי הראזי היו מוענקים יממה לפני טקס האוסקר, אולם השנה הטקס ייערך רק ב-1 באפריל - והבוקר (א') כאמור הוכרזו המועמדים. על הפרס המרכזי, המוענק לסרט הגרוע ביותר של השנה, יתמודדו שניים מסרטיו של סנדלר ("ג'ק וג'יל" ו-"Bucky Larson: Born To Be A Star"), לצד הסרט השלישי בסדרת "רובוטריקים", הסרט הרביעי בסדרת "דמדומים" והקומדיה הרומנטית "סילבסטר בניו יורק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אדם סנדלר. כבוד!
צילום: רויטרס
לאתר ההטבות
מומלצים