שתף קטע נבחר

"יום גדול": רמי פיינשטיין מציע לכם לבחור קליפ

הסינגל "יום גדול" של המוזיקאי רמי פיינשטיין זוכה עכשיו לקליפ מקסים שאתם בוחרים מה תראו בו: רוצים לראות את ליאור מילר ומיכל גבריאלוב בלבוש קצת אחר? שגיא לואל יחטוף קצפת לפרצוף, או יקבל טיפול שורש? רק תבחרו. בכורה בלעדית

   

 

הזמר והיוצר רמי פיינשטיין מוציא עכשיו את הקליפ ל"יום גדול", הסינגל ראשון מתוך אלבומו השני שייצא בקרוב. הקליפ צולם בשיטת הטכנולוגיה האינטראקטיבית Intrlude (כן, הסטארט-אפ ההוא של יוני בלוך ושות') ולכן הצופים בו מוזמנים לבחור את מהלך ההתקדמות של הקליפ, לפי התסריט המועדף עליהם. בין שלל השחקנים המופיעים בקליפ תוכלו לראות את מיכל גבריאלוב, גיא לואל, ליאור מילר, יובל רז ורבים אחרים.

 

"כתבתי שיר שמדבר על זה שכל אחד יכול בעצם לבחור אם יהיה לו יום גדול או לא", מספר פיינשטיין ל-ynet. "כשישבתי עם ניצנה הבמאית והתחלנו לחשוב על הקליפ היה נראה לנו הכי טבעי להשתמש בטכנולוגיה שגורמת לצופה להיות אקטיבי במהלך הקליפ - ולעשות את הבחירות שלו. גם ברמת היום-יום אפשר לומר שאנחנו כל הזמן חוטפים עוגות בפרצוף. השאלה היא מה אנחנו בוחרים לעשות עם זה ואיזה סיפור אנחנו מספרים לעצמנו".

 

שתי ההופעות הקרובות של רמי פיינשטיין תתקיימנה ב-2 במרץ (ו'), מופע אקוסטי ב"קפה עזוז" ברמת הנגב, וב-19 במרץ (ב') עם כל ההרכב ב"האזור", תל אביב.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: קרן פרטוק
רמי פיינשטיין. הזכות לבחור
צילום: קרן פרטוק
לאתר ההטבות
מומלצים