שתף קטע נבחר

איראן: לא חשפנו כל יכולותינו, יש דברים סודיים

שר ההגנה של איראן הזהיר את ישראל וארה"ב, גם על רקע הדיווח שהאמריקנים תגברו כוחות במפרץ הפרסי. "יש לנו הרבה יכולות סודיות ששמורות לימים גשומים", הצהיר, וטען: "אמריקה מתנגדת להצהרות ישראל על תקיפה, כי היא יודעת מה עוצמתנו"

שר ההגנה של איראן, אחמד וחידי, אמר היום (ג') כי הרפובליקה האיסלאמית לא חשפה עדיין את כל היכולות הצבאיות שלה, והיא שומרת אותן ליום פקודה. כך דיווחה סוכנות הידיעות האיראנית הרשמית למחצה "פארס".

 

עוד חדשות ב-ynet:

 

וחידי התייחס לדיווח בוול סטריט ג'ורנל כי ארה"ב הגבירה את הנוכחות הצבאית שלה במפרץ הפרסי, ואמר: "לא חשפנו את

כל היכולות שלנו. יש לרפובליקה האיסלאמית הרבה דברים סודיים ששמורים".

 

בהתייחסו לאיומי ישראל לתקוף באיראן הוסיף שר ההגנה האיראני כי ארה"ב מתנגדת להתבטאויות בישראל בנוגע להפצצת מתקני הגרעין, כיוון שהיא יודעת מה עוצמתה של איראן, וכי מי שייכנס לעימות עם איראן יהיה הניזוק העיקרי ממנו. 

 

נשיא איראן אחמדינג'אד מבקר בכור גרעיני (צילום: EPA) (צילום: EPA)
נשיא איראן אחמדינג'אד מבקר בכור גרעיני(צילום: EPA)

 

לדבריו, "לאיראן יש הרבה יכולות סודיות השמורות לימים גשומים. עוד לא חשפנו את כל יכולותינו". הוא לא פירט, אך ככל הנראה כוונתו לכלי נשק ופיתוחים טכנולוגיים שאיראן מפתחת כל העת.

 

באיראן חוששים מאוד מהנוכחות הצבאית של ארה"ב במפרץ הפרסי, ולכן הדיווח על תגבור הכוחות שם מדאיג אותם מאוד.

"בימים אלה האמריקנים חוששים שאם תהיה תקרית באזור (הכוונה למפרץ הפרסי - ד.כ.) הם לא יוכלו לעמוד מול עמדותיה האיתנות של הרפובליקה האיסלאמית", הוסיף וחידי.

 

באשר לאיומי התקיפה של ישראל באיראן, ציין שר ההגנה האיראני: "אמריקה מתנגדת נחרצות לחלק מההתבטאויות של הנהגת המשטר הציוני בנוגע לאיראן, והסיבה לכך היא שגם היא יודעת מהי עוצמתה של איראן". לדבריו, "אמריקה יודעת שאם מישהו ייכנס לעימות עם איראן אין ספק שייגרם להם נזק רב והם יהיו המפסידים העיקריים. הודענו שנגן על האינטרסים שלנו בכל הכוח, ולכן אפילו הם אמרו למשטר הציוני להיזהר בלשונם ולא לדבר בצורה קיצונית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שר ההגנה האיראני אחמד וחידי
צילום: AP
מומלצים