שתף קטע נבחר

בן שמעון לשחקני ק"ש: "גאה בכם על הייצוג"

מאמן המוליכה הצפונית שיבח את שחקניו לאחר הופעת הבכורה במדים הלאומיים: "זה מוכיח שעבודה קשה משתלמת". טיבי, בדש וגרזיסיץ' בספק למשחק מול בית"ר בשבת: "היא נלחמת על החיים, זה לא יהיה קל"

שחקני עירוני ק"ש, שהוזמנו לראשונה לסגל הנבחרת הבוגרת, שבו היום (ה') לאימוני הקבוצה לאחר ההפסד לאוקראינה אמש. רק שני שחקנים זכו לערוך הופעת בכורה כמחליפים במהלך המחצית השנייה: מדובר בבלם הצעיר והמבטיח שיר צדק, והמגן אלעד גבאי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

השחקנים חזרו לצפון נרגשים ומלאי חוויות מהמפגש הראשון בכחול-לבן. צדק מסר ל-ynet ספורט: "הייתה לי חוויה אדירה, בגיל 22 להיות בנבחרת זה חלום. כולם קיבלו אותנו יפה והתייחסו אלינו בצורה מופתית, הרגשתי שאני יכול לתרום ואני מקווה להיות מוזמן שוב". המאמן רן בן שמעון שיבח את שחקניו לפני האימון ואמר: "אני גאה בכם על הייצוג בנבחרת הלאומית, זה מוכיח שעבודה קשה משתלמת".

 

אלעד גבאי. קיבל מחמאות מהמאמן על הופעת הבכורה בנבחרת (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
אלעד גבאי. קיבל מחמאות מהמאמן על הופעת הבכורה בנבחרת(צילום: אביהו שפירא)

 

הרבה כאב ראש צפוי למאמן לקראת המפגש בשבת בטדי מול בית"ר ירושלים. איתן טיבי, שזומן לראשונה לנבחרת, נטש את האימון עקב מתיחה וגם

החלוץ ברק בדש נפצע אמש במהלך האימון. השניים לא ייכללו בסגל לקראת שבת. בנוסף, שיתופו של הקשר בראיין גרזיסיץ' מוטל בספק גדול לאחר שסבל מהתייבשות ושפעת ונעדר גם הוא מאימון הקבוצה. בק"ש מקווים שהקשר יחלים עד מחר ויוכל לנסוע עם הקבוצה לירושלים.

 

את האימון קיימה המוליכה באולם כדורסל בעקבות הגשמים העזים שפקדו את העיר הצפונית. שחקני הקבוצה יודעים שצפוי להם קרב קשה מאוד מול יריבה שנלחמת על חייה: "בית"ר נלחמת על החיים, זה לא יהיה קל ולא מדובר בטיול. נצטרך לבוא מוכנים ולהביא עוד שלוש נקודות בכדי להתקרב למטרה".

 

איזי שרצקי הציב אולטימטום לבן-שמעון: חתימה עד ה-1 במארס שחל היום או מינוי מאמן חדש, אך השניים לא נפגשו עדיין ובשבוע הבא רן בן שמעון אמור לחתום לעונה נוספת. אם המו"מ לא יצלח, צפוי שרצקי לפנות למעומדים: שלומי דורה, אלישע לוי ואלי כהן (הפועל עכו). מחר בבוקר תצא הקבוצה לבירה כהכנה למשחק, ואת האימון המסכם תערוך ק"ש בירושלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
רן בן שמעון
צילום: אפי שריר
מומלצים