שתף קטע נבחר

ברצלונה ניצחה את חיחון, הפער מריאל 7 נקודות

ליגה ספרדית, מחזור 26: האלופה ששיחקה ללא מסי נותרה בעשרה שחקנים, אבל ניצחה 1:3 בזכות שערים של אינייסטה (41), קייטה (78) וצ'אבי (87). ג'רארד פיקה, שהורחק: "השופט חיפש אותי". תיקו 1:1 למאיורקה נגד אוסאסונה, 1:1 גם בין סביליה לאתלטיקו מדריד

ברצלונה מתקשה כשהיא משחקת ללא צ'אבי ואינייסטה, אבל כשהשניים האלה במיטבם יודעים ה"קולס" שאין מה לדאוג. אלופת ספרד שיחקה הערב (ש') ללא ליונל מסי המוצהב ובעשרה שחקנים לאחר שג'רארד פיקה הורחק (46), אבל ניצחה 1:3 את ספורטינג חיחון במחזור ה-26 בליגה.

 

 

בעקבות זאת צימקה בארסה את הפער בצמרת מריאל מדריד לשבע נקודות, בטרם שיחקה המוליכה בבית מול אספניול (המשחק יתקיים מחר). בדקה ה-41 עלתה בארסה ליתרון משער של אינייסטה, בתום מהלך קבוצתי מבריק ובישול של אדריאנו מהאגף השמאלי.

 

אנדרס אינייסטה ואדריאנו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אנדרס אינייסטה ואדריאנו(צילום: רויטרס)
 

עם פתיחת המחצית השניה נקלעה בארסה למצוקה. ג'רארד פיקה הורחק לאחר שהפיל את מיגל דה לאס קוובאס שהיה בדרך לשער וכעבור מספר שניות הבקיע המחליף הטרי של חיחון, דויד באראל - 1:1.

 

סיידו קייטה הבקיע (78) שער אדיר בבעיטה לחיבורים ברגל שמאל וצ'אבי קבע 1:3 (87) מבישול מבריק של אינייסטה. פיקה המורחק סיפר בסיום: "בהפסקת המשחק אמרתי לשופט שהיה פנדל על קייטה, יש לי הרגשה שהוא חיפש אותי".

 

חסוס נאבאס מסביליה ולואיס פליפה מאתלטיקו (צילום: EPA) (צילום: EPA)
חסוס נאבאס מסביליה ולואיס פליפה מאתלטיקו(צילום: EPA)

 

סביליה ואתלטיקו מדריד, אשר נאבקות על מקום בליגה האירופית בעונה הבאה, סיימו בתיקו 1:1 אדוארדו סלביו העלה (9 בנגיחה) את הרוחיבלאנקוס ליתרון, באבא באבאקר דיווארה השווה (53).

 

מאיורקה, קבוצתם דודו אוואט (שיחק 90 דקות) ותומר חמד (שולב כמחליף בדקה ה-46) סיימה בתיקו ביתי 1:1 עם אוסאסונה. אלבארו סדוחו כבש (46) לאורחים מפמפלונה, אמיליו נסואה השווה (70). 

 

החגיגות של ספורטינג חיחון היו זמניות (צילום: EPA) (צילום: EPA)
החגיגות של ספורטינג חיחון היו זמניות(צילום: EPA)
 

ראיו וייקאנו, שבשבוע שעברה הרשימה למרות שנוצחה 1:0 על ידי ריאל מדריד, ניצחה 2:4 במשחק הפכפך את ראסינג סנטאנדר. מארק טורחון (9) וגונסאלו

קולסה (27) העלו את האורחים מקנטבריה ליתרון 0:2 דווקא לאחר ששוער הקבוצה טוניו רודריגס הורחק באדום ישיר כבר בדקה השניה.

 

מה קרה בליגת העל:

 

במחצית השניה הצליחה ראיו וייקאנו להביא לידי ביטוי את היתרון המספרי ומיצ'ו פרס הישווה כשכבש צמד (45 ו-63). ראול טמודו (67) ופיטי מדינה לונה (72) השלימו את המהפך.

 

כבש לזכות מלאגה. ג'רמי טוללאן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
כבש לזכות מלאגה. ג'רמי טוללאן(צילום: AFP)
 

מלאגה ניצחה 1:3 בחוץ את חטאפה. דייגו קסטרו כבש (42) למארחת, לפני שאליסאו הישווה (57). הצרפתי ג'רמי טוטלאן קבע (81) 1:2 לאורחים מדרום ספרד וסנטי קסורלה הבטיח את שלוש הנקודות בתוספת הזמן.

 

ביום א': סראגוסה - ויאריאל; אתלטיק בילבאו - ריאל סוסידאד; גרנאדה - ולנסיה; ריאל מדריד - אספניול. ביום ב': לבנטה - בטיס.


פורסם לראשונה 03/03/2012 21:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים