שתף קטע נבחר

אלמנת מאיר אריאל טופלה בגלל זיהום מקקטוס

תרצה אריאל, שאיבדה את בעלה עקב עקיצת קרצייה, לקתה בעצמה בזיהום מסוכן - לאחר שנעקצה מקקטוס ליד קבר בעלה. "הייתי כבר מוכנה לפגוש אותו למעלה", סיפרה. שלומה טוב

אלמנת הזמר והיוצר מאיר אריאל, שהלך לעולמו מזיהום עקב עקיצת קרצייה, טופלה השבוע בשל זיהום משלה, שנגרם מדקירת קקטוס ליד קברו של אריאל. "ראיתי כבר את הספר שיכתבו על איך זוג האוהבים מתו מזיהום, הוא מקרצייה ואני מקקטוס", סיפרה האלמנה תרצה ל-ynet.

 

עוד בערוץ החדשות:

הרכבת מתגמשת: מת"א צפונה - חינם לחיילים

מעושרות בכנסת: 'טלוויזיה חשובה ממשרד החינוך'

 

היד הנפוחה של תרצה אריאל (צילום: ענת פיטוסי) (צילום: ענת פיטוסי)
היד הנפוחה של תרצה אריאל(צילום: ענת פיטוסי)

 

ביום שישי האחרון עלתה תרצה כהרגלה לקבר בעלה בקיבוץ משמרות. "ידי התחככה בטעות בקקטוס שנמצא על המצבה, אבל לא ייחסתי לכך חשיבות", שחזרה. אולם אז הבחינה כי אצבעה וידה החלו להתנפח. "עדיין חשבתי שזה לא נורא וניגשתי לבית מרקחת לקנות משחה. למזלי הרוקח ראה את היד ואמר לי שאני צריכה לראות רופא דחוף".

 

אריאל פנתה לרופא מנתח והוא שלח אותה מיד לבית חולים. "במקום להגיע לעבודה, מצאתי את עצמי בבית החולים הלל יפה", ציינה. לאחר הבדיקות בחדר המיון, אושפזה תרצה למשך שלושה ימים, במהלכם עברה טיפול אינטנסיבי בזיהום שנגרם מדקירות הקקטוס. "אמרו לי שזה מסוכן ושאני עלולה למות", היא סיפרה. "הבנתי שהמצב שלי לא טוב ואפילו השארתי מכתבים לחברים. הייתי כבר מוכנה לפגוש את אהובי למעלה.

 

"היה סיכוי שעוד רגע אני לא אהיה פה", הודתה אריאל והוסיפה כי חייה ניצלו במזל רב. "הרופאים שטיפלו במאיר היו טיפשים ושחצנים ולא הצליחו לזהות מה היה לו, והוא מת. למזלי, הרופאים שטיפלו בי אבחנו מהר את הזיהום, טיפלו בי והצילו את חיי. אם היו מטפלים ככה במאיר, הוא עוד היה חי".

 

בעקבות החוויה שעברה, ביקשה אריאל להעביר מסר לציבור: "אני רוצה שכולם יידעו שאפשר למות מקרצייה ומקקטוס, ולא רק מסמים. חשוב שאנשים יידעו להיזהר מהסכנה, שיכניסו טוב-טוב לקופסה שלהם שגם קקטוס מסוכן וגם בו יש חיידק טורף - החיידק שהרג את מאיר אבל ויתר לתרצה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאיר אריאל. הרופאים לא זיהו הזיהום
צילום: רפי גולדמן
תרצה אריאל. "השארתי מכתבים לחברים"
צילום: אבי מועלם
מומלצים