שתף קטע נבחר

מטה ההומואים למען ברק: "אסור לחזור לימי הארון"

מטה הומו-לסבי למען ברק פתח היום בפעילותו למען מועמד העבודה

קמפיין מטה ההומוסקסואלים והלסביות, שהוקם למען בחירת אהוד ברק לראשות הממשלה, יצא היום (יום ד') לדרך.
אנשי המטה, ובראשם חברת מועצת עיריית תל אביב מיכל עדן, הציגו במסיבת עיתונאים את הססמאות בקמפיין: "אסור לוותר על העתיד", ו"אסור לחזור לימי הארון".
זו הפעם הראשונה במערכת בחירות בארץ שמוקם מטה הומו-לסבי, ואנשיו מקווים כי גם לא האחרונה. הם רואים במועמד של השמאל, המזוהה עם חשיבה ליברלית, כמי שירחיב את מתן הזכויות לקהילה ההומו לסבית.
אנשי המטה הזהירו מבחירת שרון, לא כל כך בגלל המלחמה שעלולה לדעתם לפרוץ אם ייבחר, אלא בגלל הרכב הקואליציה העתידית: "מפלגות חרדיות ודתיות אשר עלולות לחבל בהישגי ארגוני ההומסקסואלים והלסביות. שרון עלול להיות אפילו המיעוט המתון בקואליציה שלו", אומרת מיכל עדן.
מנחם שיזף, לשעבר יו"ר אגודת ההומוסקסואלים והלסביות וכיום לוביסט אמר: "הגיע הזמן שהקהילה שלנו תצא מהארון, אנחנו מעל חצי מיליון איש וזה ציבור משמעותי שיכול להכריע את הבחירות. אם הקהילה שלנו תדע להתארגן אחנו יכולים להחזיר את אנשי ש"ס למקומם הראוי. אנחנו חלק מהציבור כאן ואנחנו חייבים להזדהות עם מיעוטים ומקופחים מתוקף היותנו כאלה. אני יודע שיש הומואים בכל המפלגות, גם במפלגות החרדיות".
בנוגע לשאלת מועמדותו של שמעון פרס ענה שיזף בחיוך: "בניגוד לתדמיתנו אנו מונוגמיים ולא קופצים מגבר לגבר. כל עוד ברק הוא המועמד אנחנו פועלים עבורו ולא חושבים על תמיכה במועמדים אחרים".




לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סיסמת הבחירות
צילום עדי מזן
בעד ברק. מיכל עדן
צילום עדי מזן
מומלצים