שתף קטע נבחר

רוז: "חפרנו לעצמנו בור שהיה קשה לצאת ממנו"

כוכבה של שיקגו שעקץ את הווארד לפני המשחק מול אורלנדו, קיבל את התשובה על המגרש כשסופרמן קלע 29 נק' וניצח אותו 94:99: "אי אפשר להפסיד ולצפות שנתחרה מול מיאמי והבולס". דדלי, שהפתיע עם פיניקס את האלופה: "ניצחון גדול עבורנו"

לפני המשחק מול אורלנדו מג'יק, אליו הגיעה שיקגו עם שמונה ניצחונות רצופים, אמר דריק רוז כי "נמאס לשמוע על הטרייד של דווייט הווארד", וגם כי "סגל השחקנים שנמצאים הוא טוב, אין צורך לשנות כלום". אחרי ההפסד 99:94 לאותה אורלנדו ולאותו דווייט הווארד, רוז כבר נשמע אחרת.

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

"היינו איטיים מדי, הכנסנו את עצמנו לחור שממנו כבר לא היינו יכולים לחפור החוצה", הסביר כוכבה הצעיר של שיקגו. "אורלנדו היא קבוצה שתזרוק שלשות בכל מקרה, קשה לאיים עליה מהבחינה הזאת". בצד השני עמד גאה הווארד, שהצטיין עם 29 נקודות ו-18 ריבאונדים והוכיח לרוז ממה הוא עשוי באמת.

 

דאלאס ונוביצקי חוזרים בידיים ריקות מפיניקס (צילום: AP) (צילום: AP)
דאלאס ונוביצקי חוזרים בידיים ריקות מפיניקס(צילום: AP)

 

"כל השחקנים הציגו יכולת נהדרת, אנחנו חייבים לשחק ככה תמיד כדי

להתחרות על האליפות. אי אפשר להפסיד בצורה הזאת לשרלוט ולצפות שיגידו את השם שלנו באותה נשימה עם מיאמי ושיקגו", סיכם הווארד.

 

ומשחק השני של הערב הצליחה פיניקס להפתיע את האלופה דאלאס, וניצחה אותה 94:96 אחרי שמונה משחקים בהם המאבריקס ניצחו. כוכב הסאנס, ג'ארד דדלי, היה מאושר בסיום: "זה ניצחון גדול עבורנו. נאבקנו נגד דאלאס כמו שלא נאבקנו באחרות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
דריק רוז מול אורלנדו
צילום: AP
מומלצים