שתף קטע נבחר

עמוס לוזון: "אם לא נשתפר בהגנה - נרד"

נשיא מכבי פ"ת התפרץ על שחקני הקבוצה לאחר ה-3:2 לבית"ר ירושלים: "איך אתם רוצים להישאר בליגה שכל משחק אתם סופגים 3-2 שערים?"

מאז הניצחון (1:2) על מכבי ת"א במחזור ה-24, לפני למעלה מחודש, צברה מכבי פ"ת נקודה אחת מ-15 אפשריות והסתבכה מאוד בתחתית. רק הפרש שערים עדיף מעניק לקבוצה של משה סיני יתרון על הפועל ב"ש שמתחת לקו האדום, כשלשתי הקבוצות מאזן זהה של 29 נקודות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

במכבי פ"ת חוששים שהשופט אלון יפת יציין את האירוע שבו פרצו שני אוהדי הקבוצה לכר הדשא, בניסיון לתקוף אותו - אמש, בהפסד 3:2 לבית"ר ירושלים. למזלה של הקבוצה המארחת, פעולה מהירה של אנשטי האבטחה מנעה מהם להגיע קרוב ליפת.

 

נשיא הקבוצה עמוס לוזון, שבפתיחת המחצית השניה עזב את יציע הכבוד והתמקד קרוב לספסל בניסיון להגביר את המוטיבציה והיכולת של השחקנים, כעס מאוד בסיום המשחק על ההפסד, נכנס לחדר ההלבשה וצעק: "איך אתם רוצים להישאר בליגה כשכל משחק אתם סופגים 3-2 שערים?".

 

לתקשורת אמר לוזון: "אם לא נשפר את משחק ההגנה בצורה משמעותית, כנראה שנצטרך להיפרד מהליגה. גם הפועל ראשל"צ התקרבה אלינו בצורה מאיימת והמצב בתחתית מאוד מסובך. אני מאמין בשחקנים שלנו, מקווה שנשנס מתניים ונצליח להשאר בליגה".

 

הקפטן עומר גולן הוסיף: "אנחנו כל משחק פותחים בפיגור ואחר כך צריכים לרדוף אחר היריב. כנראה שעדיין לא הפנמנו שאנחנו קבוצה שמסובכת מאד בתחתית וקודם כל אסור לנו לספוג שערים, בטח לא 2-3 בכל משחק. אנחנו ניאבק נגד הירידה עד הסוף, אבל למרות המצב הקשה שלנו אני מאמין שלא נרד ליגה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עמוס לוזון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים