שתף קטע נבחר

להיות שכן של סיינפלד ב-900 אלף דולר

חברת סנטרוק, העוסקת ביזמות נדל"ן בארה"ב, תקים פרויקט יוקרתי בסאות'המפטון, שבה מתגוררים בין השאר ג'רי סיינפלד וסטיבן שפילברג. מחירי הבתים יגיעו עד ל-1.8 מיליון דולר

רוצים להיות שכנים של סטיבן שפילברג וג'רי סיינפלד? חברת סנטרוק שבשליטת אלדד לוי, העוסקת ביזמות נדל"ן בארה"ב, תקים פרויקט בתי קייט יוקרתיים על קו המים בסאות'המפטון, בלונג איילנד ובניו-יורק.

 

עוד בערוץ הנדל"ן:

 

אזור ההמפטונ'ס הוא השם הכולל לכמה עיירות, כפרים וחופים הממוקמים בחלק המזרחי של לונג איילנד, הסמוך למנהטן. בין הדיירים המפורסמים באזור ניתן למנות את קלווין קליין, מרתה סטיוארט, סטיבן שפילברג, בילי ג'ואל, הווארד סטרן, ג'רי סיינפלד ורבים אחרים.

 

הפרויקט ישתרע על שטח של כ-45 דונם, שאיכלס בעבר את המסעדה האגדית "לובסטר אין". בשטח המיועד, שרכישתו הושלמה לאחרונה, ייבנה מתחם של 25 בתים פרטיים לצד מרינה, שתי בריכות שחייה, ספא, מגרשי טניס וכדורסל, גן משחקים, מכון כושר, ביזנס לאונג', שירותי קונסיירז' ועוד.

 

יבואנית קבוצות הרכישה

הקבוצה של לוי, שהוקמה בניו-יורק ב-1994, נחשבת ל"יבואנית" של תחום קבוצות הרכישה לניו-יורק. בין השאר התפרסם לוי כשבנה את פרויקט היוקרה "מורנינג-סייד" ברחוב 116 במנהטן, סמוך לאוניברסיטת קולומביה.

 

הפרויקט החדש בסאות'המפטון ממוקם על קו המים של הפקוניק ביי, ושטח הבתים בו ינוע בין 130 מ"ר ל-250 מ"ר במחירים שבין 900 אלף דולר ל-1.8 מיליון דולר.

 

לוי סיפר כי הבסיס לפרויקט היה עבודה מאומצת שהצריכה חיבור שורה ארוכה של קרקעות שנרכשו ממספר גדול של בעלים. הוא צופה כי היקף ההכנסות מהפרויקט יעמוד על כ-35 מיליון דולר.


פורסם לראשונה 11/03/2012 19:16

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בית קיט על קו המים. לא זול
צילום: shutterstock
ג'רי סיינפלד. שכנים שכנים
סטיבן שפילברג. גם הוא מסאות'המפטון
צילום: רויטרס
מומלצים