שתף קטע נבחר

לא ינוכה שכר עובדי המגזר הציבורי בדרום

שר האוצר הורה שלא לנכות שכר לעובדי המגזר הציבורי בדרום, שנאלצו להיעדר מעבודתם עקב סגירת מוסדות החינוך. בנוסף החליט מנהל רשות המסים (בפועל), דורון ארבלי, על מתן ארכה לתושבי הדרום לתשלומי המסים התקופתיים שלהם

בעקבות המשך חילופי האש בגבולה של ישראל עם רצועת עזה, החליטו במשרד האוצר ליזום שני מהלכים על מנת להקל על מצוקתם של תושבי דרום הארץ, אשר חלקם נעדרו מעבודתם בעקבות השבתת בתי הספר מאז תחילת השבוע.

 

 

שר האוצר, יובל שטייניץ, הורה היום שלא לנכות שכר לעובדי המגזר הציבורי בדרום הארץ שנאלצו להיעדר מעבודתם עקב סגירת מוסדות חינוך של ילדיהם הקטנים, על פי הנחיות פיקוד העורף.

 

בנוסף, הנחה השר את אנשי משרדו לבדוק במהלך הימים הקרובים את האפשרות לסייע להורים לילדים קטנים גם במגזר הפרטי, בין היתר באמצעות מנגנון שיפוי מעסיקים.

 

בנוסף, החליט מנהל רשות המסים (בפועל), דורון ארבלי, על מתן ארכה לתושבי הדרום לתשלומי המסים התקופתיים שלהם. לאור זאת, מועדי הדיווח והתשלום של מע"מ, מקדמות מס הכנסה וניכויי מס הכנסה לעצמאים שמתגוררים באזורי העימות, יידחו מה-15 במרס ל-20 במרס 2012.

 

מאז שהחלה ההתדרדרות האחרונה במצב הביטחוני ברצועת עזה, בסוף השבוע האחרון, הנחה פיקוד העורף את תושבי דרום הארץ של לשלוח את ילדיהם לבתי הספר בשל ירי הטילים על האזור. בשל כך, נעדרו הורים לילדים ממקומות העבודה. עם זאת, המפעלים באזור ממוגנים ומהתאחדות התעשיינים נמסר כי העבודה בהם נמשכת כסדרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
השר יובל שטייניץ יבדוק את האפשרות לסייע להורים לילדים
צילום: מרק ישראל סלם
מומלצים