שתף קטע נבחר

יעקב הלל: "אני לא שק חבטות של אף אחד"

מנהל הפועל ת"א שוקל עזיבה ומחכה לתשובה מאלי טביב בנוגע לתוכניות המועדון: "בלתי אפשרי שאדם אחד ינהל את כל המערכת, אי אפשר לקבל סטירה ואז לפעול". שחקן בקבוצה: "טביב אטום, הוא לא מבין שהקהל לפניו ואחריו"

אלי טביב עלול לאבד בימים הקרובים עוד עוגן ניהולי בהפועל ת"א. מדובר במנהל/סקאוט יעקב הלל, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, נשבר אחרי העליהום התקשורתי בעקבות התנהלותו בייצוג המועדון בועדת המשמעת.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

עוד לפני המשחק בחיפה, בחר הלל לשוחח עם השחקנים ואמר להם: "נכון שיש דברים שלא מתנהלים נכון, יש דברים לא בריאים, אבל זה השם של הפועל. אתם תתרכזו בכדורגל, משם אפשר לעשות הרבה דברים".

 

הלל, שהגיש תוכנית עבודה תלת-שנתית שהכין לטביב, עדיין מחכה לתשובה מהבעלים המעוניין שיישאר, אחרי שכבר ספג מכה עם עזיבת דורון אוסידון וניר

ענבר. במקרה שלא יקבל תשובה בקרוב יעזוב הלל את תפקידו.

 

"ברור לכולם שזה בלתי אפשרי שאדם אחד ינהל מערכת כמו הפועל. ליהי בחורה מדהימה שעובדת קשה, רחל המזכירה מדהימה, אבל זו מערכת עם עוצמה וגודל. אי אפשר לנהל את המועדון בסטנדרטים האלו. הפועל חשובה לי מאוד, אעשה את הכל שהיא תיראה אחרת ויש לי את הכל ביד.

 

 

"הכל נופל עליי ואני לא מספיק". יעקב הלל (צילום: יועד כהן) (צילום: יועד כהן)
"הכל נופל עליי ואני לא מספיק". יעקב הלל(צילום: יועד כהן)

 

"אם טביב יקבל את זה, נמשיך, אחרת לא אוכל להמשיך. אי אפשר לכבות שריפות, לקבל סטירה ואז לפעול, מבלי להכין תוכניות עתידיות ומסודרות. אני לא שק חבטות של אף אחד".

 

הלל נשמע שבור לראשונה מאז שהגיע למועדון בקיץ האחרון. "הכל נופל עליי ואני לא מספיק לעשות את הכל. אין דבר כזה בשום מקום. אני רוצה לתרום למועדון ולעשות הכל. באירופה יש להפועל שם".

 

כעס שהשחקנים חגגו עם הקהל, טביב (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
כעס שהשחקנים חגגו עם הקהל, טביב(צילום: גיל נחושתן)

 

הנצחון בחיפה היווה נקודת הארה להלל במישור המקצועי. "שלשום הכל התפוצץ בחיפה. מה שקרה שם רק מראה כמה הפועל בעטה בדלי של עצמה, כי יכולות יש לנו וזה רק עוד יותר מהדהד. אנשים התפוצצו, הראו חוזק מנטלי וכל הכבוד לשחקנים ולצוות המקצועי. אני מקווה שזה ירים אותנו למעלה, אנחנו מועדון גדול באירופה ויש לנו שם מדהים".

 

שחקנים: "המלחמות האישיות של טביב לא מעניינות אותנו"

"בואו לכולם מהר לפה. מה זה אתם רצים לקהל הזה? זה קהל שמקלל אותי", תפס אלי טביב את שחקני הפועל שחגגו בסיום המשחק בדרך למנהרה המובילה לחדר ההלבשה וזעם עליהם.

 

שחקני הפועל ת"א חוגגים עם האוהדים בחיפה (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
שחקני הפועל ת"א חוגגים עם האוהדים בחיפה(צילום: גיל נחושתן)
 

הבעלים פתח עוד לפני המשחק חזית חדשה, הפעם מול השחקנים, אותם כינה "פחדנים" בשל החשש שלהם מהקהל. טביב תפס במנהרה בין היתר את יגאל

אנטבי ו-וואליד באדיר, וזעם על השחקנים.

  

 

"טביב אטום. הוא לא מבין שהקהל הזה לפניו ואחריו", אמר אחד השחקנים. "הקהל הזה הוא הפועל, אנשים הגיעו לחיפה, אז לא נכבד אותם? המלחמות האישיות שלו לא מעניינות אותנו".

 

ייאלץ להסתדר עם סגל חסר במשחק נגד בני לוד. שירזי (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
ייאלץ להסתדר עם סגל חסר במשחק נגד בני לוד. שירזי(צילום: מור שאולי)
 

כחצי קבוצה תיעדר ממשחק הגביע בשבוע הבא בלוד. באדיר ועומר דמארי ספגו את הכרטיס הצהוב החמישי, טוטו תמוז ונאיל חוטבה פצועים, בעוד אביחי

ידין וסלים טועמה מורחקים. בהפועל חגגו לפחות מקצועית את ניצחון החוץ הגדול בהיסטוריה שלהם מול מכבי חיפה.

 

החלוץ המצטיין, עומר דמארי: "זה היה משחק בעיקר על הכבוד שלנו, נצחון ענק שיכניס אותנו עכשיו למומנטום. אחרי שהורידו לנו שלוש נקודות, החזרנו אותם בגדול. זה היה חשוב למועדון, כי אנחנו רוצים אירופה. הם חשובים מאוד עבורנו. הקהל זה השחקן ה-12 שלנו, אי אפשר בלעדיו. אני מקווה מאוד שהקהל וטביב יגיעו לפשרה. האוהדים לקחו את הקבוצה להצלחות ויקחו אותה בעתיד".

 

אבוטבול קיבל כסף, לאלה לא

אחרי האיומים כי לא יופיע למשחק בקריית אליעזר מאחר ובניגוד לחבריו, הוא לא קיבל את שכרו, אתמול הוכנסה משכורתו של שי אבוטבול לחשבון הבנק שלו.

 

אלא שבניגוד אליו, מהראן לאלה לא קיבל את שכרו. יעקב הלל שוחח עם נציגיו של לאלה והבהיר כי שוב מדובר בטעות טכנית וכי שכרו לא הוכנס, אולם זה יקרה מחר. במידה ושכרו של לאלה לא ייכנס, הוא עשוי להחרים את המשחק מול קריית שמונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים