שתף קטע נבחר

זמר הרגאיי סיזלה בדרך לישראל

הזמר הג'מייקני הידוע, שיצא בעבר כנגד הקהילה הגאה ועורר תגובות נזעמות ברחבי העולם, חוזר להופיע אחרי תאונת דרכים קשה ויגיע לארץ באפריל עם הרכב של שמונה נגנים

בשנים האחרונות מיטב אמני הרגאיי נוחתים להופעות בישראל. עכשיו מגיע תורו של אחד מהזמרים הגדולים ביותר של השנים האחרונות, סיזלה. הזמר הג'מייקני, ששמו המקורי הוא מיגל קולינס, יגיע אלינו ויופיעו במועדון הבארבי בתל-אביב ב-19 באפריל עם שמונה נגנים על הבמה. כרטיס למופע עומד על 180 שקלים.

 

Thank You Mama. אחד מלהיטיו הגדולים של סיזלה

 

סיזלה, שנוהג לחבוש כובעים גבוהים, נחשב לאחד האמנים הרווחיים והמפורסמים ביותר של

ג'מייקה של היום שכן בגילו הצעיר, 35, כבר יש לו יותר מ-40 אלבומים מאחוריו. הוא החל את דרכו באמצע שנות ה-90 ומאז הצלחתו על הבמות ובאולפנים רק הלכה וגדלה.  

 

אבל עם ההצלחה הוא החל גם להסתבך: על סיזלה נאסרה כמה פעמים הכניסה לבריטניה וכן בוטלו רבות מהופעותיו במקומות שונים בעולם, זאת בעקבות מילותיו הפוגעניות בשיריו כנגד הומוסקסואלים. ארגונים הומו-לסביים קראו בעבר כי שיריו מעודדים רציחות על רקע שנאה וכן פעלו רבות לביטול הופעותיו ולהרחקתו ממדינות שונות. סיזלה הוא אינו הזמר הג'מייקני היחידי שנודע בשל מילותיו החמורות כלפי הקהילה הגאה. ב-2007 הופיע בישראל הזמר הג'מייקני קייפלטון ובעקבות הגילויים על שיריו הדומים מהעבר, ביטל מוש בן ארי את השתתפותו במופע ומכירת הכרטיסים לא המריאה.

 

בקיץ שעבר סיזלה עבר תאונת דרכים קשה בעת שנסע על אופנוע ואוטובוס פגע בו. הוא הובהל לבית החולים במצב קריטי ואף ברשת הסתובבו שמועות על מותו, אך הזמר החלים במהרה ושב לבמות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים