שתף קטע נבחר

חשד למטריד סדרתי ברשת: חמש נערות התלוננו

תושב חיפה נעצר בחשד שנהג להתחזות לנער בן 16 ולאלץ קטינות להתפשט מול מצלמות האינטרנט. הוא מכחיש, אך מעצרו הוארך בפעם השנייה

סכנה ברשת: מפלג ההונאות במחוז חוף של המשטרה חוקר חמש תלונות של ילדות ונערות שלפי החשד אולצו לקיים שיחות בעלות אופי מיני עם תושב חיפה ברשת האינטרנט. בנוסף, במשטרה חושדים כי האיש, נסים כהן (66), התחזה לנער בן 16 ואף אילץ אותן לחשוף את איבריהן האינטימיים. החשוד מכחיש את המיוחס לו.

 

עוד בערוץ החדשות של ynet:

הג'יהאד: מחוייבים לרגיעה. בודדים יורים

מסיבת גיוס במקלט: "מבאס, אבל דברים השתנו"

הניתוח לא הצליח - הרופא השתכר ונהג לאילת

 

החשדות נחשפו לאחר שתושב הקריות נכנס לחדרה של בתו בת ה-12 והבחין כי היא מנסה להסתיר ממנו התכתבויות שהעלתה למחשב. במהלך השיחה שקיימו השניים, שיתפה הבת את אביה בעובדה שבמשך כמה שבועות היא מנהלת קשר בעל אופי מיני עם "נער בן 16".

 

האב הגיש תלונה במשטרה ובעקבות איתור כתובת המחשב (IP) של החשוד, הצליחו החוקרים לעצור אותו. במהלך החקירה התברר כי החשוד דחק בילדה בת ה-12 להתפשט מול מצלמות המחשב, והציג לה מנגד תמונות של דוגמן כבן 17. מעצרו של החשוד הוארך כבר פעמיים בבית משפט השלום בחיפה.

 

ראש מפלג ההונאות במחוז חוף רב-פקד אהרון גלאור סיפר כי "לאחר שהתקבלה התלונה הנוגעת לילדה בת ה-12, נמצאו בכליו של החשוד כתובות ICQ של ילדות ונערות נוספות בנות 12-15 ממרכז הארץ. ארבע מהן כבר אותרו, חלקן כבר נחקרו והתלונות האחרות ייחקרו".

 

רפ"ק גלאור הוסיף כי "החשוד הודה מיד בתחילת חקירתו במיוחס לו והתנצל על הדברים. החקירה תימשך ונבדוק אם יש נערות נוספות שנפלו קרבן למעשיו של החשוד". פרקליטיו של כהן - עורכי הדין שאדי סארוג'י ותמי אולמן - מסרו מנגד כי מרשם מכחיש את החשדות. "לדבריו, אין לו קשר למיוחס לו ואנחנו מקווים שהמשטרה תחקור במהירות ותגיע לחקר האמת", אמרו עורכי הדין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
אביה של הילדה חשף את החשדות
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים