שתף קטע נבחר

אדריאטית: מכבי ת"א ניצחה 76:92 את רדינצ'קי

החזרה הגנרלית לפני פנאתינייקוס הסתיימה עם ניצחון על הקבוצה הסרבית. דווין סמית' בלט עם 18 נקודות לצהובים, ליאור אליהו הוסיף 14 וקית' לנגפורד ודייויד בלו סיימו עם 13 כל אחד. דייויד בלאט: "אנחנו האנדרדוג מול פנאתינייקוס"

החזרה הגנרלית עברה בשלום. מכבי תל אביב אירחה הערב (ש') את רדינצ'קי הסרבית במסגרת המחזור ה-26 של הליגה האדריאטית, ניצחה בקלות 76:92 והיא פנויה עכשיו למחשבות על פנאתינייקוס במסגרת שלב ההצלבה ביורוליג. המשחק הראשון יהיה ביום שלישי הקרוב.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הצהובים, שסיימו שבוע אינטנסיבי של משחקים באדריאטית, שיחקו הערב ללא טל בורשטיין וגיא פניני שקיבלו מנוחה, ולמעשה סיימו את העונה הרגילה בהצלחה במפעל. 

 

דווין סמית' הערב בהיכל נוקיה. ניסוי כלים שעבר בהצלחה (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
דווין סמית' הערב בהיכל נוקיה. ניסוי כלים שעבר בהצלחה(צילום: טל שחר)

 

בלאט: "אנחנו טסים ליוון כדי לנצח" 

המאמן דייויד בלאט אמר בסיום: "עד כה עשינו עבודה מדהימה בליגה האדריאטית. הצלחנו להביא הרבה קהל למשחקים האלה, וזה אומר שאולי גם הצלחנו לגדל קהל צעיר וחדש למכבי. אנחנו מאוד רוצים לנצח את הפיינל פור של האדריאטית, ושמחים שהוא יתקיים כאן".

 

בלאט הוסיף: "המטרה של המשחק היום הייתה לתת לכמה שיותר שחקנים לשחק, להימנע מפציעות ולא לעייף אף אחד. עם זאת, קלענו באחוזים לא טובים לשלוש ומול פנאתינייקוס אסור שזה יקרה. הרווחו את סופו בשבוע האחרון, והיה לי חשוב לתת לריצ'ארד הנדריקס קצת מנוחה".

 

לגבי היריבה מיוון בשלב ההצלבה, אמר המאמן הצהוב: "פאו לא פחות טובה ואולי אף יותר מהעונה שעברה. היא לא צריכה להתמודד עם שלוש ליגות, וגם היה להם לוקסוס בכך שחוץ מאולימפיאקוס שאר הקבוצות ביוון נחלשו והם יכלו להתרכז ביורוליג.

 

דייויד בלאט. מוכן ומזומן לפנאתינייקוס (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
דייויד בלאט. מוכן ומזומן לפנאתינייקוס(צילום: עוז מועלם)
 

"לאורך כל השנה התמודדנו, התחרינו והשקענו כדי לתת את הכל והצלחנו לא מעט. אנחנו טסים ליוון בהרגשה ובמחשבה שאנו רוצים לנצח משחקים בסדרה הזו. אין ספק שאנחנו אנדרדוג, ומי שחושב אחרת כנראה לא מבין במה מדובר. עם זאת, היינו גם אנדרדוג בעונה שעברה מול ויטוריה והגענו לפיינל פור כך שזה לא אומר כלום. אנחנו כאן כדי לנצח".

 

ליאור אליהו: "סיימנו את העונה הסדירה באדריאטית בהצלחה, ועכשיו אנו מחכים לפיינל פור אבל הראש כבר בפנאתינייקוס. אני מאמין בסדרות, אני לא יודע מי פייבורטיים ומי אנדרדוג ומקווה שתהיה סדרה טובה מבחינתנו. אולי הלחץ יהיה עליהם במשחקים הראשונים, אבל זה יהיה מדהים מבחינתנו לנצח את אחד מהמשחקים שם ולחזור להיכל נוקיה במצב של 1:1".

 

מהלך המשחק

המשחק נפתח צמוד, כאשר שלוש דקות לסיום הרבע הראשון הורה השעון על 17:17. הצהובים נהנו מנקודות של דייויד בלו, ושלשה של תיאו פפאלוקאס, ממש על קו מחצית המגרש, סגרה את עשר הדקות הראשונות עם 21:26 למכבי ת"א.

 

סופוקליס שחורציאניטיס גבוה מעל שחקני רדינצ'קי (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
סופוקליס שחורציאניטיס גבוה מעל שחקני רדינצ'קי(צילום: טל שחר)
 

הצהובים פתחו טוב יותר את הרבע השני, וחמש נקודות רצופות של בלו יחד עם עוד שלוש של שחורציאניטיס ומכבי כבר ב- 25:32. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, והקבוצה של בלאט עלתה לפער דו ספרתי, 31:46, ובסיום המחצית 37:46 למכבי ת"א.

 

קית' לנגפורד וסמית' המשיכו להפציץ גם ברבע השלישי, וההפרש גדל וגדל. 5:50 לסיום הרבע הובילה מכבי ת"א 48:60, ובסיום 30 דקות של כדורסל זה 56:77 לצהובים. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, ומכבי ת"א רשמה ניצחון נוסף במפעל - 76:92.

 

קלעו למכבי ת"א: דווין סמית' 18, ליאור אליהו 14, קית' לנגפורד ודייויד בלו 13 כל אחד, יוגב אוחיון וסופוקליס שחורציאניטיס 9 כל אחד, ריצ'ארד הנדריקס 8, תיאו פפאלוקאס 6, דמונד מאלט 2.


פורסם לראשונה 17/03/2012 18:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל שחר
סופוקליס שחורציאניטיס
צילום: טל שחר
מומלצים