שתף קטע נבחר

ערב שובר שיאים באוקלהומה. 11 נק' לכספי

51 נק' של קווין לאב לא הספיקו מול 45 של ראסל ווסטברוק ו-40 של קווין דוראנט, במותחן בן שתי הארכות בו ניצחו הת'אנדר 140:149. הישראלי עלה מהספסל בהפסד הקאבס באורלנדו, הרצף של הניקס נשבר. סן אנטוניו השפילה את דאלאס

וואו, איזה לילה! באוקלהומה לא ישכחו הרבה זמן את המשחק שחזו עיניהם לפנות בוקר, בטורונטו לא מבינים איך הצליחו לעצור את הניקס, בטקסס יש סדר חדש-ישן ואפילו באורלנדו הליגה נזכרה, או לפחות אנחנו, בעומרי כספי.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

אוקלהומה ת'אנדר – מינסוטה טימברוולבס 140:149

כנראה שלאב אחד, לא יכול לעצור שני אולסטארים ששולטים במערב. לא מעט טענות על תוצאות נמוכות ועייפות קיבלנו השנה כתוצאה מהעונה הדחוסה, אבל הלילה האחרון באוקלהומה היה מתצוגות ההתקפה המרשימות של השנים האחרונות.

 

טובים השניים. גם השלושה. דוראנט, ווסטברוק ואיבקה (צילום: AP) (צילום: AP)
טובים השניים. גם השלושה. דוראנט, ווסטברוק ואיבקה(צילום: AP)

 

שבע שניות לסיום הזמן החוקי, במצב של 113:113, קווין דוראנט צלף שלשה, אך הת'אנדר לא הצליחו לעצור את הזריקה של קווין לאב (7 מ-11 מהשלוש) מחוץ לקשת. הולכים להארכה. המשחק כבר היה בידיים של הוולבס ביתרון 3, 16 שניות לסיום ההארכה, אך צעדים של לאב ומנגד עוד שלשת ענק של דוראנט, סידרה הארכה נוספת. שם הזאבים כבר נפלו מהרגליים.

 

זה אמור היה להיות הערב של הפורוורד של מינסוטה, שקלע שיא עונתי של 51 נק' ב-16 מ-27 מהשדה, יחד עם 14 ריב'. אבל דוראנט (45 נק', 17 ריב') וראסל ווסטברוק (40), הפכו לצמד הראשון בהיסטוריה שעובר בצוותא את מחסום ה-40 נק' למשחק כל אחד, בשני משחקים שונים בעונה אחת.

 

עוד בחור חביב שראוי לציון הוא ג'י.ג'יי בראה, שזוכה להרבה יותר דקות מאז פציעתו של ריקי רוביו, והלילה סיים עם טריפל דאבל של 25 נק', 14 אס' ו-10 ריב'. הלוואי עלינו עוד משחקים כאלה.

 

מה קורה לדאלאס מול הגדולות של המערב? דירק נוביצקי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מה קורה לדאלאס מול הגדולות של המערב? דירק נוביצקי(צילום: רויטרס)

 

סן אנטוניו ספרס – דאלאס מאבריקס 87:104

טוני פארקר פצוע? שטויות, נעלה לשחק עם מאנו ג'ינובילי כרכז. ללא הרכז הצרפתי, אך כן עם הפורוורד-סנטר הצרפתי, בוריס דיאו, שחתם בקבוצה ביום

 שישי האחרון, הצליחו הספרס לנטרל את דירק נוביצקי בהגנה ולהשאיר אותו על 16 נק' עם 5 מ-21 קטסטרופלי מהשדה.

 

הארגנטיני ניהל בצורה מוצלחת את המשחק עם 11 נק', 7 אס' ו-7 ריב', כשדני גרין תופס את מקומו בחמישייה עם 18 נק'. ג'ייסון קיד חגג יום הולדת 39 עם 14 נק' ו-7 אס', אבל המאבריקס עם מאזן נורא מול חמש המוליכות של המערב השנה – 10:4.

 

אורלנדו מג'יק – קליבלנק קאבלירס 80:93

מאז החליט ביירון סקוט להוציא את עומרי כספי מהחמישייה של הקאבס, לא הצליח הישראלי ולו פעם אחת לעבור את סף 10 הנק'. הלילה זה קרה לאחר תקופה ארוכה, עם 11 נק' ב-17 דק', שהגיעו גם עם 3 ריב'.

 

11 נק' לעומרי כספי מהספסל (צילום: EPA) (צילום: EPA)
11 נק' לעומרי כספי מהספסל(צילום: EPA)

 

אבל המשחק הזה הוכרע כבר בפתיחה כש-13 מ-20 הזריקות הראשונות של המג'יק נכנסו, בדרך ל-20:31 ברבע הראשון. ראיין אנדרסון (17) ודווייט הווארד (16 ו-13 ריב') הובילו חמישייה שלמה בדאבל פיגרס.

 

טורונטו ראפטורס – ניו יורק ניקס 79:96

כל דבר טוב צריך להסתיים מתישהו ואיפשהו, אבל דווקא בטורונטו? לאחר חמישה ניצחונות רצופים בעידן מייק וודסון, הניקס נעצרו הלילה עם משחק התקפי רק של 37 אחוז מהשדה, כשממול דמאר דרוזן (30 נק') ואנדרה באריניאני (21) מפציצים מכל עבר.

 

אמארה סטודמאייר הוביל את קלעי ניו יורק עם 17 נק', סטיב נובאק הוסיף מהספסל 15 אך כל הקבוצה הייתה חלשה: כרמלו אנתוני (6 מ-15 מהשדה) סיים עם 12 בלבד, ג'רמי לין קלע 6 נק'.

 

אז מה, נעצור את הרצף בטורנטו? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אז מה, נעצור את הרצף בטורנטו?(צילום: AFP)

 

לוס אנג'לס לייקרס – פורטלנד טריילבלייזרס 96:103

לראשונה מאז הגיע במקומו של דרק פישר, רמון סשנס פתח לראשונה בחמישייה של הלייקרס והוכיח כי הגעתו הייתה מוצדקת ונכונה עבור המועדון. 20 נק' ו-11 אס' לרכז ב-36 דק' והתקבל בתשואות על ידי הקהל המקומי. כבר שכחו את פישר?

 

אנדרו ביינום היה ענק 28 נק' ו-9 ריב' ומגיע ליישורת האחרונה של העונה בכושר נפלא. רק שלא ייפצע, שוב. קובי בראיינט היה סולידי עם 18 נק' ואחוזים רעים מהשדה עם 5 מ-17, פאו גאסול קלע 10 והוריד 16 ריב'. 29 נק' ללמרקוס אלדריג' בבלייזרס.

 

יש לך עזרה ממקור לא צפוי. קובי בראיינט (צילום: AFP) (צילום: AFP)
יש לך עזרה ממקור לא צפוי. קובי בראיינט(צילום: AFP)

 

יוטה ג'אז – דנבר נאגטס 102:121

קבלו את הקבוצה החמה בליגה. הג'אז עם שישה ניצחונות רצופים שהעלו אותה היישר למקום השביעי במערב וסיכוי טוב להתברג בפלייאוף. שבעה שחקנים בדאבל פיגרס ליוטה, בראשם אל ג'פרסון עם 23 נק'. 20 נק' של אל הארינגטון ו-13 של ווילסון צ'נדלר שכבר חזר לחמישייה של הנאגטס, לא הספיקו.

 

אינדיאנה פייסרס – פיניקס סאנס 113:111

פיניקס ממשיכה בצעדי ענק לעבר המקום השמיני במערב, עם ניצחון גדול באינדיאנה שהושג עוד ל-12 נק' של סטיב נאש (כולן בחצי השני) יחד עם 17 אס'. 28 נק' של דני גריינג'ר לא הספיקו לפייסרס, שהתלוננו קשות על השיפוט, מה שגם הוביל להרחקתו של מאמנם, פרנק ווגל, שתי דקות לסיום.

 

דטרויט פיסטונט – מיאמי היט 88:73

לאחר הפעולה המחאתית של ההיט בעקבות "סערת הקפוצ'ונים" בארה"ב, התפנתה סגנית האלופה לסגור עניין מול הפיסטונס החלשים, כבר בחצי הראשון עם רבע שני של 16:32.

 

על מחאת הקפוצ'ונים כבר שמעתם? ()
על מחאת הקפוצ'ונים כבר שמעתם?

 

ניצחון רביעי ברציפות למיאמי, הרבה הודות ל-24 נק' של דוויין ווייד, 17 ו-10 אס' של לברון ג'יימס ו-15 מצד כריס בוש. 18 נק' של ברנדון נייט ו-10 של בן גורדון שחזר לחמישייה בדטרויט, היו רק ניסיון נואש בדרך להפסד רביעי ברציפות.

 

פילדלפיה סיקסרס – בוסטון סלטיקס 86:99

אירוע לא נעים אפף את הערב הזה בפילדלפיה. מיקאל פייטרוס, הצרפתי שעלה בחמישייה במקומו של ריי אלן הפצוע, נפל בצורה מפחידה על הפרקט לאחר

 חדירה, 5 דקות לסיום החצי הראשון, ופונה לביה"ח כשהוא על אלונקה וכשהצוות הרפואי מונע ממנו להזיז את גפיו.

 

מאותה נקודה והלאה, המשחק כבר היה בשליטה בלעדית של פילדלפיה, הודות לשישה שחקנים בדאבל פיגרס. 20 של אלטון ברנד ו-19 של לו וויליאמס, היו גדולים על 20 של קווין גראנט ופול פירס כ"א, כמו גם 17 אס' מצד רז'ון רונדו. הפסד שני העונה לסלטיקס מול פילדלפיה.

 

תוצאות נוספות

שארלוט בובקטס – מילווקי באקס 112:92 (ניצחון 7 ב-8 משחקים לבאקס)

אטלנטה הוקס – ניו ג'רזי נטס 84:93 (30 נק' לג'וש סמית')

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים