שתף קטע נבחר

הנהלת נתניה: "אחמד סבע אינו עומד למכירה"

בקבוצה הבהירו כי רק הצעה כדאית מבחינה כלכלית עשויה להוביל את החלוץ למועדון אחר. בכירים בנתניה: "רוצים להשאיר את רוב השחקנים". שחקנים: "הגענו לפלייאוף העליון במומנטום הכי טוב"

בהנהלת מכבי נתניה טוענים כי אין בכוונתם למכור בתום העונה הנוכחית את חלוץ הקבוצה ומלך השערים של הליגה, אחמד סבע. החלוץ, שהרשית 19 פעמים העונה ומחזיקת בחוזה לעוד שנתיים במועדון, זוכה להתעניינות בקרב מספר מועדונים, ביניהם הפועל ת"א, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

יחד עם זאת, אם תגיע לנתניה הצעה כדאית מבחינה כלכלית, לא מן הנמנע שאז יחליטו קברניטי הקבוצה לשקול את הנושא מחדש. בכל אופן, נכון לעכשיו אף קבוצה לא פנתה לנתניה בנושא באופן רשמי.

 

במועדון הסבירו כי מכירת שחקנים כמו חן עזרא, עליו יש להם אופציה לעונה הבאה,

ועומרי בן הרוש, אשר מחזיק בחוזה, תיעשה בהתאם לתקציב שיגובש לעונה הבאה. "אנחנו רוצים להשאיר את רוב השחקנים, אבל זה יהיה במסגרת התקציב", הבהירו גורמים בקבוצה.

 

הקשר ניר נחום יאריך את חוזהו במועדון לאחר שהמחלוקת בינו לבין קבוצתו לשעבר, מ.ס. אשדוד, תגיע לכדי פיתרון. באשדוד טוענים כי נחום צריך לשוב לקבוצה עם סיום תקופת ההשאלה שלו לנתניה. ליאור ראובן, שזוכה להערכה רבה בקרב הצוות המקצועי, ימשיך ככל הנראה גם בעונה הבאה.

 

בנתניה מאוד מעודדים מהיכולת שמציגה הקבוצה במחזורים האחרונים וכן מכך שהיא מדורגת במקום השלישי בטבלה עם מאזן נקודות זהה להפועל ת"א: "אנחנו הקבוצה שהגיעה לפלייאוף העליון במומנטום הכי טוב שיש", אמרו שחקנים במועדון. מחר תחל הקבוצה בהכנות למשחק מול בני יהודה במחזור הקרוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים