שתף קטע נבחר

הוזלה נוספת בסמל"ת: פיאט 500 ב-90 אלף שקל

יבואנית פיאט הוזילה את ה-500 הקטנה שוב. 50 יחידות של גרסה ידנית יעלו מעתה 90 אלף שקל, הרובוטית 97 אלף. למרות ההוזלה, הקטנה של פיאט מחזיקה עדיין בתואר "המיני היקרה בישראל"

יבואנית פיאט, חברת סמל"ת, מוזילה שוב את ה-500. אחרי מבצעי הבראבו, פונטו ופנדה, גם ה-500 הקטנטנה תוצע מעתה במחיר נמוך יותר: 90 אלף שקל לדגם ה-1.2 ליטר הידני, 97 אלף שקל לאותו מנוע עם תיבה רובוטית. מדובר בהוזלה של 10,000 שקל לדגם הידני, ו-14,000 שקל לרובוטי. כל זאת במסגרת מבצע ל-50 יחידות של גרסת בי-קולור (Bicolore - שני צבעים באיטלקית), לציון צביעת המרכב בשני גוונים שונים: אדום ולבן, אפור וכסף או כחול ולבן.

 

עוד חדשות בערוץ הרכב של ynet:

 

פיאט 500 ביקולור ()
פיאט 500 ביקולור
 

 

הגרסה החדשה תהיה לא רק זולה מהדגם ששווק עד עתה, אלא גם מאובזרת יותר. בין היתר יוצעו בה מערכת מולטימדיה עם חיבור USB ובלוטות', במקום רדיו-דיסק פשוט, חישוקים קלים ופנסי ערפל. ייתכן כי המהלך נועד כתגובה להוזלה הדרמטית שבוצעה לאחרונה במותג מיני של ב.מ.וו, כאשר הוואן (One) הממוצבת בקטגוריה גבוהה מה-500 (סופר-מיני) תומחרה במחיר דומה ליריבתה האיטלקית. יש לציין כי למרות הוזלה זו, ה-500 היא עדיין מכונית המיני היקרה ביותר בישראל, ובפער נכבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים