שתף קטע נבחר

תערוכת הפרח בחיפה: "רוצים את הכסף בחזרה"

מטיילים מדווחים על "תורים של שעות בכניסה לביתנים" בתערוכת הפרח הבינלאומית, בעקבות הגעת 15 אלף מבקרים למקום, וההמלצה היא להגיע אחרי 15:00. אתר ההטבות של "לאומי קארד" שהציע 1+1 לתערוכה קרס, וגם "בהצדעה" קרס בגלל עומס גולשים שמחפשים מה לעשות בחג

יום ראשון של חול המועד פסח ועם ישראל יצא לדרכים: בנוסף לפקקים, מטיילים מדווחים כי תערוכת הפרח בחיפה לא עמדה בעומס המבקרים והם נאלצו לעמוד שעות בתור וחלקם אף חזרו הביתה מבלי להריח את הפרחים. במקביל, אתר ההטבות של לאומי קארד קרס, כשלפי מנהליו, ההטבה הפופולרית ביותר באתר היתה 1+1 לתערוכת הפרח. גם אתר "בהצדעה" שמציע הטבות לאנשי מילואים, קרס. בין היתר, "בהצדעה" מציע הטבה לתערוכת הפרח. לפי נתוני קק"ל, למעלה מ-220 אלף מטיילים טיילו וגדשו את היערות וחניוני קרן קיימת לישראל ברחבי הארץ.

 

  • כך תפריחו את הגינה - בלי פריחה מחשבון המים

 

"נבלנו בתערוכת הפרח" אמרה ל-ynet מאיה, אם לפעוט שהגיעה עם בן זוגה לתערוכה. "אני מבינה שזה היום הראשון לתערוכה, אבל לא צפינו את החיבה שעם ישראל רוחש לפרחים. הגענו לשם ב-11:00, שילמנו 158 שקלים וציפינו לראות פרחים ואבקנים, אך במקום זה ראינו אבק. בין הביתנים יש תורים שלא יאומנו. עזבנו את המקום בסביבות 13:00 אחרי שנכנסנו לביתן אחד בלבד. המראות מרהיבים, אבל קשה ליהנות מהם בגלל הצפיפות האנושית. מומלץ לבעלי עצבים של ברזל ואל תעזו להגיע בלי בקבוק מים".

 

מחיר כרטיס כניסה לתערוכה עומד על 79 שקלים או 57 שקלים לתושבי העיר חיפה. התערוכה, בה מוצרים 500 אלף פרחים בתשעה ביתנים וכן עצים וגינות תבלינים, ממוקמת בפארק הכט, בין צומת מקסים למכון לחקר הימים והאגמים.

 

"לא מוכנים להחזיר את הכסף"

מבקרת אחרת בשם מור כתבה ל-ynet: "זה פשוט קטסטרופה, תורים בני כמעט שעה בין ביתן לביתן, אין ציליות ואנשים דחוסים אחד בתוך השני. בדוכני המכירות בחנויות לא מזהירים מראש מפני התורים והצפיפות ובמקום עצמו לא מוכנים להחזיר את הכסף חזרה. לא לבוא, פשוט לא".

  

אורנית כתבה ל-ynet: "נרגשים ומצפים לתערוכת הפרחים המתקיימת בחיפה לקחנו בעלי ואני יום חופש ונסענו עם המשפחה. לתדהמתנו נתקלנו בתורים בלתי ניתנים לתיאור בכניסה לביתנים. התערוכה שהיתה אמורה להיות חוויתית הפכה לסיוט נוראי בו אנו מוצאים את עצמנו עומדים בשמש היוקדת והחמה וממתינים, ממתינים, ממתינים, ממתינים וממתינים עד אובדן השפיות. פשוט לא היה ניתן להגיע לפרחים ללא עמידה בתור של כמה שעות לכל ביתן.

 

"מזיעים, עצבניים ומאוכזבים יצאנו מהתערוכה בלי לראות כמעט כלום. מעבר לאכזבה שנחלנו אנחנו, הילדים וכל מי שעמד איתנו בתור, זו היתה הוצאה כספית כבדה למשפחה, של ימי חופש וכרטיסים לכולם".

 

"נחזיר את הכסף בתום התערוכה"

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "אכן יש תורים גדולים בתערוכה בשעות הלחץ: בין השעות 11:00 ל-14:00. עקב כך, ביקשנו מאנשים להגיע מ-15:00, התערוכה הרי פתוחה עד 22:00. עדיף להגיע אחר הצהריים - גם פחות חם".

 

לא התכוננתם לזה מראש?

 

"ביקשנו מאנשים להגיע אחרי 15:00 לא כולם חייבים להגיע בשעות השיא. הלחץ הוא לא רק אצלנו, חול המועד הגיע. היה לחץ בכבישים, היה לחץ בשבילי ישראל ככה זה יום א' של חול המועד - משפחות יוצאות לטייל".

 

כמה אנשים הגיעו לתערוכה?

 

"בסביבות 15 אלף, וזה רק היום הראשון".

   

מבקרים מתלוננים שלא קיבלו את הכסף בחזרה. האם תשיבו את הכסף לאנשים שהתייאשו והלכו?

 

"נציע כרטיסים חלופיים לכל יום, מי שלא רוצה כרטיס חלופי, שישאיר את פרטיו, יצרו איתו קשר בתום התערוכה ויחזירו לו את כספו".

 

מלאומי קארד נמסר בתגובה כי: "האתר אכן קרס, אך הוא ישוב לפעילות תקינה בחצי השעה הקרובה.

 

"עשרות אלפי אנשים מימשו את הטבת 1+1 לתערוכת הפרחים, שהיתה ההטבה הפופולרית ביותר באתר".

 

מאתר "בהצדעה"  נמסר: "האתר אכן סבל מבעיות בבוקר, בגלל עומס גולשים, אך הבעיות נפתרו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
תערוכת הפרח. הכסף יוחזר
צילום: גיל נחושתן
מומלצים