שתף קטע נבחר

להשכרה: חברה וירטואלית במצב טוב

אתר אמריקאי חדש מאפשר להשכיר חברות לשימושים שונים, תמורת 5$ בלבד. בין היתר, החברות הוירטואליות תוכלנה לכתוב לכם סטטוסים שובבים על קיר הפייסבוק שלכם, לשלוח סמסים לוהטים ולגרום אף לבחורות השוות ביותר להתבאס מהעובדה שהן לא העניקו לכם הזדמנות

דבר ידוע הוא שנשים יפות עשויות לגלות עניין מחודש ומפתיע אף בלוזר הגדול ביותר, אם יתברר להן שהוא יוצא עם מישהי חתיכה. נשים נוטות לבחון נשים אחרות, לתהות על קנקנן, והיה ומדובר באשה שווה החובקת עלם כעור, הן תבחנה אותה שבעתיים, תוך העלאת תהיות נוסח: "מה הכוסית הזאת עושה איתו? היא ממש דוגמנית והוא כזה מכוער. הממ. זה אומר שיש לו משהו שאין לגברים אחרים".

 

עוד בנושא:

להשכרה בסין: חברה שתגרום לאקסית שלך לקנא  

בזוגיות טובה כל מה שצריך זה 5% קנאה

אנלייק: החתונה בוטלה בגלל סטטוס בפייסבוק

יש לך הצעת חברות חדשה

 

מיד המבט יעבור אל אותו כעור מוזנח, וניצוצות מחודשים של משיכה ידלקו להם באוויר. ראינו שזה קורה בסדרות כמו "היפה והחנון", אבל זה יכול לקרות בכיף גם ברשת החברתית, שכן בפייסבוק לא צריך באמת להיראות ביחד, מספיק לשנות את הסטטוס הזוגי ל-"אין אה ריליישנשיפ", ולצוות אליו את הבחורה השווה ביותר שאתם יכולים למצוא. בטוחני כי מהלך כזה יביא איתו עשרות בחורות נאות שיציעו לכם חברות, יפנו אליכם בצ'אט או רחמנא ליצלן, יעשו לכם פוק.

 

 

האם נהנית אתמול בלילה כמו שאני נהניתי?

אתם וודאי ממהרים לצנן את ההתלהבות, ותוהים איך לעזאזל תמצאו את הדוגמנית שתסכים לשנות את הסטטוס שלה לזוגיות, ועוד אתכם, לוזרים כעורים שכמוכם. הו, בדיוק בשביל זה נולד לו GirlFriendHire.com, שזיהה את מצוקת הלוזרים העולמית וחש לעזרתה ואולי אף לעזרתכם.

 

GirlFriendHire מאפשר לכם לשכור חברה וירטואלית תמורת 5$ בלבד, ולקבל תמורות מגוונות עבור הכסף שלכם, ביניהן: קבלת מסרוני אהבה רומנטיים וכתיבת הודעות סקסיות על קיר הפייסבוק שלכם.

 

קודי קרסיקי, סטודנט אמריקאי בן 22, יזם את פרויקט השכרת החברות, וטוען שמטרתו היא ליצור נישה לסטודנטיות, בעזרתה תוכלנה לעשות כסף צד בזמן שהן עסוקות עם ההרצאות.

 

כלומר, אם גם ככה את גולשת בפייסבוק בזמן הלימודים, למה שלא תעשי מזה קצת כסף? בסופו של דבר, כולם מרוויחים: הסטודנטיות שעושות כסף צד דרך חשבון הפייסבוק שלהן, והסטודנטים הביישנים שמקבלים נראות מחודשת בפיד, הודות לחברה השווה שמקשטת את הסטטוס שלהם.

 

לכל הכתבות, העדכונים והסקרים - כנסו לעמוד הפייסבוק של ערוץ יחסים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תכתוב לך סטטוסים לוהטים על הקיר. חברה וירטואלית חדשה
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים