שתף קטע נבחר

הסבל נגמר: דאלאס ולמאר אודום נפרדו

הפורוורד המצוין, שהגיע בקיץ מהלייקרס והציג את העונה הגרועה בקריירה (6.6 נק', 4.2 ריב'), עוזב את אלופת ה-NBA: "החלטנו שזה הדבר הנכון. מצטער שדברים לא הסתדרו"

קשה להגיד שזה היה מפתיע, קשה להגיד שלא. הדאלאס מאבריקס והפורוורד המצויין, למאר אודום, החליטו הערב (ב') להיפרד אחרי 50 משחקים בלבד.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בקיץ האחרון זה נראה היה כעסקה המוצלחת של השנים האחרונות. מארק קיובן, הבעלים הצבעוני של אלופת ה-NBA, ניצל את התסכול הגדול של אודום שידע כי לוס אנג'לס לייקרס ניסו להעבירו בטרייד ענק עם כריס פול, שלבסוף נפל, ולקח לשורותיו את "השחקן השישי" של העונה שעברה.

 

הגיע הזמן להגיד שלום. אודום במדי המאבריקס (צילום: AP) (צילום: AP)
הגיע הזמן להגיד שלום. אודום במדי המאבריקס(צילום: AP)

 

מציאה? חתול בשוק. אודום עבר להציג את העונה הגרועה בקריירה שלו עם ממוצעים עלובים ומביכים של 6.6 נק', 4.2 ריב' ב-20 דקות עקרות למדי בממוצע למשחק.

 

"אני והמאבריקס החלטנו שהדבר הנכון עבורנו הוא שאעזוב", אמר אודום המאוכזב, " אני מצטער שדברים לא הסתדרו בצורה טובה יותר, אבל אני מאחל למועדון, לקהל ולחברים שלי לקבוצה הצלחה ומקווה שהם ישמרו על התואר".

 

אודום וקובי בראיינט. יחזור ללייקרס? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אודום וקובי בראיינט. יחזור ללייקרס?(צילום: AFP)

 

אף אחד לא באמת יודע מה עובר על אודום. מלבד "הבגידה" מהלייקרס, אודום גם נאלץ לשמוע על רצח בן דודו בן ה-24, ועל מותו של אדם מרכב בו נסע (לא נהג) אודום. ריק קרלייל והמאבס ניסו בסבלנות להמתין לחזרתו לכושר של אודום, אפילו על ידי שליחתו לליגת הפיתוח או הענקת חופשה של שבוע ימים, אך דבר לא הלך.

 

השחקן שחתום על חוזה במועדון עד קיץ 2013 ואמור להרוויח עוד כ-8 מיליון וחצי דולר, יעבור ככל הנראה בדראפט בקיץ הקרוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים