שתף קטע נבחר

אלן: "שחקנים באולימפיאדה צריכים לקבל תשלום"

שחקנה של בוסטון, שזכה עם ארצות הברית בזהב בסידני 2000, טוען כי שחקני הנבחרת צריכים לקבל תשלום עבור השירות: "אנחנו לובשים את המדים של הנבחרת, אבל אחרים עושים מזה כסף". חברו לקבוצה, ראג'ון רונדו, כלל לא מבין מה הבעיה: "אני אוהב את חופשות הקיץ שלי ובכלל לא רוצה לשחק בנבחרת"

פסגת הקריירה עבור לא מעט ספורטאים היא הזכיה במדליית הזהב באולימפיאדה. גם בספורט קבוצתי, כדורגל, כדורסל, כדורעף וכו', רבים מהמתמודדים מצביעים על המדליה האולימפית שלהם כאחד הדברים החשובים ביותר שבהם זכו.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בתוך כך, ספורטאים קבוצתיים רבים מוותרים מראש על החוויה האולימפית, בטענה שהם זקוקים לחופשה הקיצית שלהם. לריי אלן, שחקנה של בוסטון סלטיקס, ימלאו 37 שבוע לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בלונדון. הסיכוי שהוא ייקרא למדים הלאומיים קלוש, אבל אם זה אכן יתממש, אלן דווקא היה רוצה לקבל תשלום עבור התענוג.

 

הם קיבלו כסף באולימפיאדה? הדרים הטים המקורית (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הם קיבלו כסף באולימפיאדה? הדרים הטים המקורית(צילום: רויטרס)
 

"כולם מדברים על הפטריוטיות שצריכה להיות בחבר'ה שרוצים לשחק עבור הנבחרת, אבל צריכים למצוא דרך לעודד אותם", אמר אלן

בראיון לתקשורת האמריקנית. "זה לא הדבר הכי קל לשחק בקיץ אם אתה שקוע עמוק בפלייאוף של ה-NBA, ואז אתה נח שבועיים-שלושה ושוב חוזר לאימונים במקום שדורש ממך להיות רחוק מהבית. זה כיף, אבל הגוף שלי זקוק להפסקה".

 

אלן, שזכה בעבר במדליית הזהב עם הנבחרת האמריקנית בסידני 2000, הוסיף: "כולם אומרים 'שחקו בשביל המדינה שלכם', אבל צריך לזכור שמשתמשים בנו גם כסחורות. יש שחקנים שצריכם את מחנות הקיץ כדי למצוא קבוצה, להרוויח כסף, וכשאתה לוקח אותם לאולימפיאדה, הם מאבדים את ההזדמנות הזאת. אם אני רואה חשבון, אני הולך להרוויח את הכסף שלי במקום אחר".

 

הוא דווקא לא רואה את עצמו בלונדון. רונדו (צילום: AP) (צילום: AP)
הוא דווקא לא רואה את עצמו בלונדון. רונדו(צילום: AP)
 

הוועד האולימפי האמריקני מעניק לכל שחקן 25,000 דולר עבור מדליית זהב, 15,000 דולר למדליית כסף ו-10,000 דולר עבור מדליית ארד. אלן לא חושב

שזה מספיק. "השחקנים לובשים מדים של הנבחרת, אבל אחרים עושים מזה כסף", אמר שחקנה של בוסטון. "אנחנו משחקים 40 דקות על הפרקט עבור שירות מסוים, אבל מישהו אחר גובה את המחיר. אם מוכרים את החולצות שלנו ללא הגבלה, גם אנחנו צריכם לקבל חלק מזה".

 

לעומת אלן, חברו לקבוצה, ראג'ון רונדו, בכלל לא רואה עצמו משחק באולימפיאדה. "אני כלל לא מתרכז במשחקים האולימפיים, ממש-ממש לא", אמר רונדו, רגע לפני שמסר 15 אסיסטים בניצחון 107:115 של בוסטון על מיאמי לפנות בוקר.

 

רונדו בן ה-26 יהיה צעיר מספיק כדי לשחק גם באולימפיאדת ריו 2016 ואף בזו של 2020, אבל לא נראה שזה הכיוון שלו. "אני תוהה מדוע עליי לשחק בזה. אני אוהב את חופשות הקיץ שלי, זה הרבה יותר חשוב", הוסיף רכזה של בוסטון.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים