שתף קטע נבחר

הלייקרס ניצחו את דאלאס ללא קובי, 5 לכספי

האלופה לא הצליחה לגבור על הקבוצה מ-LA גם ללא הכוכב שלה ונוצחה 112:108. גם אורלנדו הסתדרה ללא הווארד ב-100:84 על קליבלנד של כספי, שהבטיח לה מקום בפלייאוף. גם אטלנטה תהיה בין שמונה הגדולות במזרח, הניקס הפסידו למיאמי

הכוכבים בחליפות על הספסל, הקבוצות שלהן מנצחות. הלייקרס, ללא קובי בראיינט, ניצחו לאחר ההארכה את דאלאס. אורלנדו, ללא דווייט האוורד, ניצחה בחוץ את קליבלנד. בוסטון ללא ריי אלן, קווין גארנט ופול פירס שנחו על הספסל, לא התקשתה לנצח את שארלוט בחוץ.

 

 

ל.א לייקרס - דאלאס 108:112 (הארכה)

מי צריך את קובי בראיינט? הלייקרס ניצחו בפעם הרביעית ברציפות בלי הכוכב הגדול שלהם והפעם את האלופה דאלאס. שנייה וחצי לסיום המשחק - במצב של שוויון 98:98 - היה יכול רמון סשנס להכריע את המשחק, אך הוא החטיא. ג'ייסון קיד קלט את הכדור החוזר וביקש פסק זמן. עם הבאזר החטיא דרק נוביצקי הזדמנות להכריע את המשחק לטובת הקבוצה מטקסס.

 

פאו גאסול חוגג עם החברים. יש על מי לסמוך (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פאו גאסול חוגג עם החברים. יש על מי לסמוך(צילום: AFP)

 

תוספת הזמן הייתה שייכת לפאו גאסול, שדייק בשתי זריקות מחוץ לקשת. 6 שניות לסיום ההארכה ניסה ג'ייסון טרי לכפות ההארכה שנייה, הוא חדר לסל, אך החטיא. גאסול סגר עניין עם שתי זריקות עונשין מדוייקות.

 

אנדרו ביינום קלע 23 נקודות והוריד 16 כדורים חוזרים למנצחים. סשנס הוסיף 22 וגאסול תרם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים. נוביצקי עם 24 נקודות ו-14 ריבאונדים היה השחקן המצטיין בדאלאס.

 

ג'אמיר נלסון מול האדסון. לא באמת כוחות, גם ללא הווארד (צילום: AP) (צילום: AP)
ג'אמיר נלסון מול האדסון. לא באמת כוחות, גם ללא הווארד(צילום: AP)

 

קליבלנד - אורלנדו 100:84

המג'יק, ללא דווייט האוורד, לא התקשו לנצח את הקאבס. ג'אמיר נלסון היה השחקן הבולט באורלנדו עם 21 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. אנטואן ג'יימיסון קלע מספר דומה של נקודות למפסידים. עומרי כספי שיחק 16 דקות וחצי, בהן קלע 5 נקודות (1 מ-3 לשתיים, 1 מ-3 לשלוש) ובנוסף קלט 3 כדורים חוזרים. בעקבות הניצחון הבטיחה אורלנדו באופן מעשי את השתתפותה בפלייאוף.

 

אם שאלתם את עצמכם לאן נעלם לוק הרנגודי, שהוביל את קליבלנד לניצחון על וושינגטון, אז מסתבר כי לאחר שזכה לשבחים רבים אפילו מהמאמן ביירון סקוט - הוא חזר לקבוצת קנטון בליגת הפיתוח. הלילה הוא שיחק במשחק השני בסדרת הפלייאוף של קבוצתו מול ספרינגפילד. 26 נקודות שלו לא עזרו לקנטון, שהפסידה לאחר ההארכה 125:116. המאזן בסדרה הוא 1:1.

 

פיאטרוס נותן את כל כולו מול שארלוט ודריק בראון האומללים (צילום: AP) (צילום: AP)
פיאטרוס נותן את כל כולו מול שארלוט ודריק בראון האומללים(צילום: AP)

 

אטלנטה - טורונטו 102:86

מי שעוד הבטיחה מקום בשמונה הגדולות במזרח היא אטלנטה, למרות שהפסידה בבית לטורונטו. דמאר דרוזן הוביל את קלעי הראפטורס עם 23 נקודות. ג'וש סמית קלע 26 נקודות להוקס. שתי הקבוצות ייפגשו שוב בלילה שבין שני לשלישי.

 

שארלוט - בוסטון 94:82 

הפסד מספר 16 ברציפות לקבוצה עם המאזן הגרוע ביותר בליגה. אייברי בראדלי וברנדון באס קלעו 22 נקודות כל-אחד למנצחים. ראז'ון רונדו קלע 20 נקודות ומסר 16 אסיסטים. זה היה המשחק ה-22 ברציפות שרונדו מוסר יותר מ-10 אסיסטים, הישג שרק שני סופרסטארים בעבר עשו - מג'יק ג'ונסון וג'ון סטוקטון.

 

דטרויט - שיקגו 100:94 (הארכה)

הפיסטונס מתחו את מובילת המזרח. שש שניות לסיום המשחק השווה דריק רוז את התוצאה ל-86:86. רודני סטאקי החמיץ הזדמנות להכריע את המשחק הבאזר. בתוספת הזמן דאגו קארלוס בוזר, ג'ואקים נואה וקייל קורבר להביא את הניצחון לבולס. זה היה ניצחונה הרביעי העונה בארבעה משחקים של שיקגו על דטרויט.

 

קאזינס ואוואנס נהנים מכך שפורטלנד לא תהיה בפלייאוף (צילום: MCT) (צילום: MCT)
קאזינס ואוואנס נהנים מכך שפורטלנד לא תהיה בפלייאוף(צילום: MCT)

 

רוז קלע 24 נקודות למנצחים. הוא הוסיף 9 אסיסטים, אבל איבד 7 כדורים. נואה הוסיף 20 נקודות ו-17 ריבאונדים. 32 נקודות לסטאקי לא הספיקו לדטרויט.

 

סקרמנטו - פורטלנד 103:104 

הבלייזרס איבדו את הסיכוי האחרון לגנוב את הכרטיס לפלייאוף. סיום המשחק היה דרמטי. 10 שניות לסיום העלה הסנטר דמרקוס קאזינס את הקינגס ליתרון שתיים, אך מהעבר השני ווסלי מת'יוס הגיב בשלשה חמש שניות לאחר מכן והעלה את פורטלנד ליתרון נקודה.

 

עוד שתי שניות חלפו ומרכוס ת'ורנטון רשם מהפך נוסף - נקודה לסקרמנטו. ריימונד פלטון פספס הזדמנות לרשום עוד מהפך עם הבאזר. קאזינס קלע 23 נקודות למנצחים, ת'ורנטון וטייריק אוונס הוסיפו 20 נקודות כל-אחד. מת'יוס קלע 31 למפסידים.

 

עוד משחקים הלילה:

דנבר- יוסטון 86:101

ניו אורלינס - ממפיס 75:88

  

כרמלו אנתוני גובר על שיין באטייה. התוצאה הסופית הייתה שונה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
כרמלו אנתוני גובר על שיין באטייה. התוצאה הסופית הייתה שונה(צילום: רויטרס)
 

אמש: 42 לאנתוני, הניקס הפסידו למיאמי

כרמלו אנתוני אמנם קלע 42 נקודות במשחקה של ניו יורק מול מיאמי, אבל בשמונה הדקות האחרונות הוא דייק בזריקה אחת בלבד מתוך שש. התוצאה: לברון ג'יימס ודוויין ווייד ניצלו את המצב, ורשמו ניצחון חוץ 85:93 במדיסון סקוור גארדן.

 

הרבע הראשון היה של ווייד ולברון, שקלעו יחד 19 נקודות ב-12 הדקות הראשונות של המשחק. הרבע השני היה של הניקס, בראשותו של אנתוני שקלע 22 נקודות עד להפסקה, אבל למחצית ירדה מיאמי ביתרון 44:46.

 

ברבע השלישי ניסו שחקני ההיט לברוח, אבל אנתוני הוסיף עוד 13 נקודות ושמר על הניקס במרחק של שלוש נקודות ממיאמי בסיום הרבע (68:71). ברבע האחרון הצליחו הניקס לעלות שוב ליתרון, אבל ההיט לא ויתרו והיתרון עבר מצד לצד.

  

דוויין ווייד. 28 נקודות בניצחון על ניו יורק (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
דוויין ווייד. 28 נקודות בניצחון על ניו יורק(צילום: רויטרס)

 

במצב של שוויון 75:75, קצת יותר משמונה דקות לסיום המשחק, רצה מיאמי ל-3:18 וסגרה עניין. אנתוני, שהחטיא שלוש זריקות רצופות מאז שקבוצתו הוביל בארבע נקודות, הגיב בשלשה, אך בהתקפה הבאה פספס הזדמנות לצמצם עוד יותר את היתרון, כשהחטיא שתי זריקות. הניקס עדיין במקום השמיני במערב, שני משחקים ממילווקי שבמקום התשיעי.

 

ג'יימס קלע 29 נקודות וקטף עשרה כדורים חוזרים למיאמי, וייד הוסיף 28 נקודות ותשעה ריבאונדים. שני הכוכבים איבדו שישה כדורים כל אחד. אנתוני, פרט ל-42 הנקודות שקלע, הוסיף גם תשעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. ג'יי. אר סמית' הוסיף 16 נקודות לניקס, כאשר אף שחק אחר של הניקס לא עבר את רף תשע הנקודות.


פורסם לראשונה 15/04/2012 22:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
פאו גאסול ומייק בראון
צילום: EPA
מומלצים