שתף קטע נבחר

חשוד בגניבת עטים מדוכן פיס נרדם בבית משפט

תושב נתניה נעצר בחשד לגניבת עטים ושקיות ריקות של כרטיסי הגרלה מדוכן פיס. בדיון על הארכת מעצרו, בחר הצעיר להמשיך לישון במרתפי בית המשפט

סוף גנב לשינה: תושב נתניה בן 25 שלפי החשד פרץ לדוכן פיס, נרדם היום (ב') בבית משפט השלום בעיר והעדיף להמשיך לישון במהלך הדיון בהארכת מעצרו.

 

עוד בערוץ החדשות של ynet:

אחרי כמעט שנה: ראאד סלאח חזר לישראל 

הסמח"ט נחקר במצ"ח, דנמרק דורשת הבהרות

הנהלת הכלא לקצב: אתה חייב ללבוש מדי אסיר

 

האיש פרץ לפי החשד במהלך הלילה לדוכן שממוקם במרכז העיר וגנב מהמקום עטים רבים ושקיות ריקות של כרטיסי הגרלה. כדי למנוע את פיזור העטים, בחר החשוד להכניס את שללו לתוך השקיות ולאחר מכן נמלט מהמקום.

 

בעקבות מידע שהתקבל בנוגע לפריצה, פתחו שוטרי תחנת נתניה בסריקות ואיתרו כעבור זמן קצר את החשוד כשהשקיות מבצבצות מכיסיו. החשוד נעצר מיד ונלקח לחקירה ובמהלכה הודה במיוחס לו.

 

בשעת בוקר הובא הצעיר להארכת מעצר בבית משפט השלום בנתניה. סנגור שמונה לו מטעם הסנגוריה הציבורית ירד למרתף בית המשפט לפני תחילת הדיון ולהפתעתו החשוד ישן שנת ישרים. הסנגור ניסה להעיר את מרשו, אך זה בחר להמשיך לישון וסירב בכל תוקף להתייצב לדיון.

 

גם סוהרי הליווי ניסו להעיר את החשוד כדי להביאו לדיון, אך גם הפעם הוא התנגד לבקשה והעדיף להמשיך לישון. בסופו של דבר החליטה השופטת לקיים את הדיון בהיעדרו של החשוד בפריצה והאריכה את מעצרו ביממה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גם סוהרי הליווי ניסו להעיר את החשוד (אילוסטרציה)
צילום: Index open
מומלצים