שתף קטע נבחר

בב"ש ובחולון: יצאו מהמכונית ונדרסו בצפירה

בת 67 יצאה ממכוניתה ברחוב שאול המלך בבאר שבע ונדרסה בידי נהג אחר. בכביש 44 נדרסה אשה שיצאה ממכוניתה לעמוד בצפירה. מצבן של השתיים הוגדר בינוני

אשה בת 67 נדרסה הבוקר (יום ה') בשעה שיצאה ממכוניתה לעמוד בצפירה ברחוב שאול המלך בבאר שבע. היא נלכדה מתחת למכונית וחולצה במצב קשה. היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם הוקל במעט מצבה והוגדר בינוני. עוד תאונה בזמן הצפירה: אשה בת 41 נדרסה ונפצעה בינוני בכביש 44 ליד מקווה ישראל כשעצרה בצד וירדה לכביש. נהג שעבר במקום פגע בה. היא הועברה לבית החולים איכילוב.

 

חנתה בתחנת האוטובוס ומעוצמת הפגיעה נהדפה תחת המכונית (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
חנתה בתחנת האוטובוס ומעוצמת הפגיעה נהדפה תחת המכונית(צילום: הרצל יוסף)
 

בשני המקרים הוזעקו למקום התאונה צוותי הצלה, מד"א וכן שוטרים שחוקרים את נסיבות התאונות.  

 

התאונה בבאר שבע אירעה כשאשה עמדה מחוץ למכוניתה במפרץ תחנת אוטובוס בזמן הצפירה וככל הנראה גם פתחה את דלת תא המטען מאחור. נהגת המכונית שהגיעה מאחוריה לא עצרה, ועל הכביש לא נראו סימני בלימה. היא נותרה פצועה תחת כלי הרכב שפגע בה. 

 

זירת התאונה בכביש 44 (צילום: עזריאל משה, "חדשות 24") (צילום: עזריאל משה,
זירת התאונה בכביש 44(צילום: עזריאל משה, "חדשות 24")
 

כוחות משטרה בפיקודו של קצין תנועה רב פקד יובל פז הגיעו למקום, ומצאו כי בעלת הרכב הפוגע לא נפצעה, אך נראתה נסערת. קורביה היו לצדה, והיא צפויה להיחקר על ידי בוחני התנועה. האשה, בשנות ה-40 לחייה, סירבה להגיב לאירוע.

 

רב פקד פז אמר: "מחקירה ראשונית עולה כי בזמן הצפירה ירדה הנהגת שנפגעה מהמכונית ועמדה מאחוריה. עדת ראייה סיפרה כי ככל הנראה היא פתחה את תא המטען. הרכב הפוגע דחף אותה כארבעה מטרים קדימה". 

 

אתמול נהרגו שלושה בני אדם בתאונת דרכים שאירעה בין שבעה כלי רכב לבין משאית בניצנה שבמועצה האזורית רמת נגב. בתאונה נפצעו עוד שני בני אדם באורח קשה, ועוד שישה באורח קל. התאונה התחילה בהתנגשות בין שתי המשאיות, אחת מהן נשאה חומרים מסוכנים. לאחר מכן נפגעו שני כלי רכב נוספים ואף הולכי רגל.

 

בשבת אירעה תאונה קטלנית נוספת, שבה נהרג שירן וייצמן בן 25 מקריית אתא סמוך למחלף אייל בכביש 6. שבעה בני אדם נוספים נפצעו באירוע, אחד מהם באורח קשה. חקירה ראשונית של התאונה העלתה כי ההרוג והפצוע היו מעורבים קודם לכן בתאונה קלה והחליטו לבדוק את הנזק שנגרם למכונית שבה נסעו - ואז נפגעו מכלי רכב אחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נדרסה בצפירה. באר שבע
צילום: הרצל יוסף
עומדים בצפירה. ארכיון
צילום: AP
מומלצים