שתף קטע נבחר

משפחה אספה כלב רחוב, והוא הרג את התינוק

התקיפה אירעה בדרום קרוליינה בזמן שהאב ישן ואמו נעדרה. כשחזרה, מצאה את רגלו הקטועה של בנה. מותו נקבע בביה"ח

תינוק בן חודשיים נהרג אתמול (יום ו') בתקיפת כלב שמשפחתו אספה באחרונה מהרחוב. התקיפה אירעה בבית המשפחה בדרום קרוליינה שבארצות הברית, בזמן שאבי הפעוט ישן. האם הייתה הראשונה לדווח על שאירע, לאחר ששבה הביתה עם בנה בן ה-7 וגילתה את רגלו הקטועה של התינוק.

 

עוד חדשות מהעולם:

המעצמות שוב חלוקות, וההרג בסוריה נמשך

מכסיקו: 43 הרוגים בתאונה בין אוטובוס למשאית

 

לפי הדיווח ב"דיילי מייל" הבריטי, כוחות החירום הגיעו לזירה תוך זמן קצר ופינו לבית חולים את הפעוט, אך שם נקבע מותו. במשטרה ציינו כי התינוק ננשך בכל חלקי גופו ושהכלב קטע לפחות אחת מגפיו. בתדרוך שערכו השוטרים, צוין כי הפעוט ישן כנראה בעריסה בזמן התקיפה, סמוך לחדרו של האב. בבית היה גם אחיו של התינוק, בן 3, שישן גם הוא.

 

הנתיחה שלאחר המוות מתוכננת להתקיים היום. רשויות הרווחה לקחו זמנית לחסותם את שני ילדיהם האחרים של הזוג, והכלב מוחזק עתה בתחנת המשטרה. "זהו אחד המקרים העצובים ביותר ב-20 השנה שבהן אני עובד כפתולוג", סיפר ד"ר כריס ניסבט, שטיפל בגופת התינוק, "זה מקרה מוות מזעזע".

 

ב-2010 אירע בארצות הברית מקרה נוסף בו נהרג תינוק בן כמה ימים מתקיפת כלב מסוג פיטבול בביתו בג'קסונוויל שבפלורידה. הרשויות בעיר מסרו כי התינוק הובהל לבית חולים, שם מת מפצעיו. המשטרה פתחה אז בחקירה כדי לברר אם התינוק היה תחת השגחה, ואם הכלב הראה בעבר סימני אלימות שהיו אמורים להעיד על אופיו התוקפני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים