שתף קטע נבחר

טועמה: "יהיה קשה לבנות סגל טוב בעונה הבאה"

גם אחרי ה-1:3 על בני סכנין, הפועל ת"א טרודה במחשבות על העתיד. הקשר הוותיק: "גם אם נגיע לאירופה לא נוכל להתמודד בכבוד ולהגיע להישגים שאנחנו רגילים להם"

הפועל תל אביב אמנם עלתה אתמול (ש') למקום השני בטבלה אחרי ה-1:3 על בני סכנין, אך הראש של האדומים עסוק כרגע בשני דברים חשובים במיוחד: חצי גמר הגביע נגד עירוני רמה"ש, בדרך אולי לזכייה שלישית רצופה והיסטורית בגביע המדינה, ובגורלו של המועדון, שכרגע נראה לוט בערפל.

 

עוד ב-ynet ספורט:

   

עוזר מאמן הקבוצה, שביט אלימלך, שטרם חתם על חוזהו לעונה הבאה, מנסה לשים בצד את חוסר הוודאות המוחלט לפני המשחק באצטדיון ר"ג: "בליגה הזאת קבוצות שרצות ורוצות יותר בדרך כלל מנצחות, בגלל זה רמה"ש מסוכנת. היא קבוצה שרצה המון. זו תהיה אופרה אחרת ממה שראינו נגד סכנין. נשאר לנו 16 יום עד לסוף העונה, אין לנו זמן להתעסק בדברים אחרים. גם אנחנו ננסה לשים את כל הדברים בצד כדי להביא לקבוצה גביע ולסיים את העונה בצורה מכובדת".  

 

"כרגע המצב לא נראה טוב", הודה הקשר סלים טועמה, כאשר נשאל לגבי עתיד המועדון. "הקבוצה מועמדת למכירה ולא שמעתי

בינתיים על מישהו שקרוב לרכישתה. אני מקווה שיבוא רוכש כמה שיותר מהר ויעמיד קבוצה תחרותית שתתמודד על כל התארים או שטביב יחליט להמשיך להשקיע.

 

"יכול להיות שהרבה שחקנים עם חוזה יעזבו את המועדון ויהיה קשה מאוד להעמיד קבוצה טובה בעונה הבאה. גם אם נגיע לאירופה אני לא יודע אם נוכל להתמודד בכבוד ולהגיע להישגים שהפועל ת"א רגילה להם".

 

שירזי ואלימלך. "ימים לא קלים עוברים על הכדורגל הישראלי" (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
שירזי ואלימלך. "ימים לא קלים עוברים על הכדורגל הישראלי"(צילום: מור שאולי)

 

מלבד הדברים האלה יש גם את מחאת האוהדים נגד הבעלים, שאתמול הגיעה גם לשחקנים, שספגו במחצית הראשונה שריקות בוז מהקהל. "ברור ששריקות הבוז לשחקנים זה לא משהו שנותן אווירה אידיאלית, אבל אחרי

הגול הראשון ובפתיחת המחצית השנייה האוהדים חזרו לעודד ומחאו כפיים. אנחנו צריכים את הקהל לקראת המשחקים החשובים שמצפים לנו", אמר אלימלך.

 

אלימלך התייחס גם לעתיד הכדורגל ולרעיון של הקמת מנהלת ליגה כשאמר: "עוברים ימים לא פשוטים על הכדורגל הישראלי. אנשים מנסים לקחת צעד אחורה ולחשוב מה לעשות וטוב שכך. העסק די מבולגן ולא ברור. כולנו צריכים לחשוב, כל אחד בתפקידו, איך להפוך את המשחק שאנחנו כ"כ אוהבים ליותר טוב. אני מקווה שדברים יצליחו כדי שהכדורגל שלנו יהיה יותר טוב בשנה הבאה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים