שתף קטע נבחר

אמארה סטודמאייר: "אני כל כך כועס על עצמי"

שחקנה של ניו יורק חבט במיכל זכוכית של מטף אש לאחר ההפסד למיאמי, נחתך בידו השמאלית ונזקק לתפרים: "לא גאה בעצמי". ראסל ווסטרבוק אחרי הניצחון של אוקלהומה על דאלאס: "בפלייאוף משחקים קשוח". דירק נוביציקי: "לא ניכנע"

שלושה משחקי פלייאוף ב-NBA נערכו לפנות בוקר (ג'), כאשר מיאמי עלתה ל-0:2 מול ניו יורק (94:104 במשחק השני), אינדיאנה השוותה ל-1:1 מול אורלנדו (78:93) ואוקלהומה עלתה ל-0:2 מול דאלאס (99:102).

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אולם הסיפור המרכזי של הלילה היה פציעתו המוזרה והלא הכרחית של אמארה סטודמאייר. שחקנה של ניו יורק ירד לחדרי ההלבשה לאחר ההפסד למיאמי בפלורידה, והוציא את זעמו באגרוף על מטף אש שהיה במסדרון. לצערו של סטודמאייר, המטף היה במיכל זכוכית, מה שגרם לחתכים לא מעטים בידו השמאלית של השחקן, לתפרים ולחבישה שטרם ברור מתי הוא יסיר אותה. כמובן שהוא בספק למשחקים הבאים של הקבוצה בסדרה.

 

ג'יימס וסטודמאייר. הספיק לקלוע 18 נקודות לפני הפציעה המוזרה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ג'יימס וסטודמאייר. הספיק לקלוע 18 נקודות לפני הפציעה המוזרה(צילום: AFP)
 

סטודמאייר, שסירב לדבר עם התקשורת, פרסם מאוחר יותר הודעה

רשמית בטוויטר שלו: "אני כל כך כועס על עצמי ורוצה להתנצל בפני המעריצים וחבריי לקבוצה. אני לא גאה במעשים שלי". חברו לקבוצה, כרמלו אנתוני, אמר: "אנחנו זקוקים לו, ואני זקוק לו שילחם עבורי".

 

טייסון צ'אנדלר הוסיף: "אמארה הוא חלק גדול מאוד מהקבוצה, והיעדרותו תהפוך את המשימה לקשה יותר. לפעמים הרגשות מתעצמות והן יותר מדי, והחלטה של שנייה אחת יכולה להרוס הרבה דברים. אי אפשר להאשים אותו".

 

ראסל ווסטברוק מעל דירק נוביצקי. קשיחות היא שם המשחק (צילום: AP) (צילום: AP)
ראסל ווסטברוק מעל דירק נוביצקי. קשיחות היא שם המשחק(צילום: AP)
 

מבחינת מיאמי, הנושא של סטודמאייר כלל לא חשוב. דוויין וויד קלע 25 נקודות, כריס בוש הוסיף 21 ולברון ג'יימס, שקלע 19 נקודות, אמר בתום המשחק: "זה היה מאמץ קבוצתי של כולנו, בכל משחק אנו מנסים למצוא את הקלעים הטובים וללכת עליהם וזה מה שקרה היום". מאמן מיאמי, אריק ספולסטרה, הוסיף: "עשינו את מה שהיה צריך לעשות, ולא יותר מזה. המשחק כבר מאחורינו".

 

אלופת ה-NBA, דאלאס, נמצאת גם היא בפיגור 2:0 מול אוקלהומה. הניצחון לפנות בוקר הגיע בזכות נקודות קריטיות בקלאץ' של ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק, שאמר בסיום: "בפלייאוף מדובר בקשיחות, וכך אנו משחקים". דירק נוביצקי, שקלע 31 נקודות למפסידים, סיכם בצד שלו: "זה קשה ומתסכל, אבל נמשיך הלאה. לא ניכנע. אם הם רוצים לנצח אותנו, אז נגרום להם לעבוד קשה".

 

הלילה ייערכו שלושה משחקים נוספים בפלייאוף. שיקגו, ללא דריק רוז שסיים את העונה עקב פציעה, תארח את פילדלפיה למשחק השני בסדרה (0:1 לבולס). אטלנטה תארח את בוסטון ביתרון 0:1 בסדרה, ואילו הלייקרס יארחו את דנבר עם אותו יתרון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
אמארה סטודמאייר והפציעה
צילום: רויטרס
מומלצים