שתף קטע נבחר

הרוש: "אלי כהן רוצה שנשבור את שיא הניצחונות"

מי שחשב שלבית"ר ירושלים נגמרו המטרות אחרי הבטחת ההישארות בליגת העל, טעה. השוער: "אלי מבקש מאיתנו לפצות את הקהל על מה שעבר העונה". שי חדד: "לא רוצים שהעונה תיגמר, התחלנו להעריך את עצמנו"

אחרי הניצחון השביעי ברציפות, בבית"ר ירושלים כבר התרגלו למחמאות. עד לפני חודשיים הייתה הקבוצה שק החבטות של הליגה אחרי עוד סדרת הפסדים, אבל מאז הגעתו של אלי כהן לקבוצה מרגישים בירושלים כי השיבו לעצמם חלק מהכבוד שנרמס במהלך העונה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

       

"זה היופי בכדורגל", אמר שי חדד לאתר הרשמי של הקבוצה. "היינו בתקופה רעה, הייתה תחושה שמשהו לא מתחבר והיה חשש לירידה. השינוי גרם לשחקנים להאמין בעצמם וכשאתה מנצח וצובר ביטחון אז הניצחונות מגיעים בסופו של דבר. יש כאן שחקנים לא פחות טובים מאשר בכל קבוצה אחרת בארץ, התחלנו להעריך את עצמנו".

 

שיאי השפל אליהם הגיעה הקבוצה במהלך העונה גרמו לכל מי שקשור למועדון לנסות ולכפר על מה שהיה. הניצחון השביעי ברציפות השווה את שיא הניצחונות הרצופים של האלופה הנכנסת, עירוני קריית שמונה.

בירושלים בטוחים שלאחר המחזור הבא, הם יישארו לבדם עם שיא חדש. "אנחנו לא רוצים שהעונה הזאת תיגמר", הוסיף חדד. "אנחנו בדרך שבירת שיא הניצחונות ואני מאמין שנעשה את זה במחזור הבא".

 

למרות שבית"ר כבר הבטיחה את מקומה בליגה, גם הצוות המקצועי וגם השחקנים עצמם מאוחדים סביב שבירת שיא נוסף והוא שיא הניצחונות הרצופים של הקבוצה בעונה אחת, שעומד על תשעה ניצחונות. השיא אגב, היה בעונת 96/97, אז אימן אותו אלי כהן את הקבוצה. בסיומה של אותה עונה זכתה בית"ר באליפות.

 

אלי כהן מחייך. "הוא דוחף אותנו לפצות את הקהל", אמר הרוש (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלי כהן מחייך. "הוא דוחף אותנו לפצות את הקהל", אמר הרוש(צילום: ראובן שוורץ)

 

עד לסיום העונה נשארו עוד שלושה משחקים, זמן שמספיק בדיוק בשביל להשוות את השיא ואפילו לשבור אותו. "אלי כהן רוצה שנשבור את שיא הניצחונות", סיפר השוער אריאל הרוש. "אלי כל הזמן מדבר איתנו שאנחנו צריכים

לפצות את הקהל הגדול הזה על כל מה שהוא עבר העונה. אנחנו עכשיו משחקים בשביל הקהל שלנו".

 

בית"ר לא התאמנה היום והשחקנים זכו ליום חופש. מחר הם יחזרו להתכונן למשחק הביתי מול הפועל פ"ת בשבת. בשעות הצהריים הפתיע מסוק של חיל האוויר את עובדי ההנהלה של המועדון כשנחת על הדשא במסגרת אימונים שביצע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מור שאולי
אריאל הרוש
צילום: מור שאולי
מומלצים