שתף קטע נבחר

אוהדי הפועל ת"א מגבשים קבוצת רכישה

בימים האחרונים החל מו"מ שלא הבשיל, בין קבוצת רוכשים לאלי טביב. הבעלים דורש 30 מיליון שקל עבור הקבוצה. דמארי: "באתי לכאן כדי לזכות בתארים"

אוהדים של הקבוצה החליטו לאחרונה לנסות להקים קבוצת רכישה שתקנה את המועדון מאלי טביב. האוהדים מקווים לגייס כספים מאנשי עסקים וגם לאסוף תרומות מאוהדים. אתמול צפו במשחק הגביע אנשי עסקים ישראלים, המנהלים את עסקיהם בארה"ב, שעשויים אף הם להגיש הצעה לטביב.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בימים האחרונים החל מו"מ, שלא הבשיל ולא התנהל דרך עו"ד יורם זמיר (מטפל מטעם טביב בהליך המכירה‭,(‬ בין קבוצת רוכשים לטביב. הבעלים דורש 30 מיליון שקל, אבל באותן שיחות עלה מתווה אחר: המחיר יהיה נמוך יותר, אך טביב יקבל אחוזים ממכירות של שחקנים וההתחייבויות העתידיות יעברו לקבוצת הרוכשים.

 

דורש 30 מיליון שקל. טביב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דורש 30 מיליון שקל. טביב(צילום: ראובן שוורץ)

 

ובעניין אחר: צ'ק שהוציאה לאחרונה הפועל ת"א לפקודת מלונות "אפריקה ישראל‭,"‬ בסך 30 אלף שקל, חזר בגלל שלא היה לו כיסוי. מהפועל נמסר בתגובה : "מדובר בתקלה טכנית, העניין טופל וסודר‭."‬

 

שי אבוטבול יעבור היום בדיקה על מנת לאבחן את הנזק מהמכה שספג מקובי סוויסה ובגללה נאלץ לנטוש את חצי גמר הגביע (0:3) כבר במחצית הראשונה. הקפטן וואליד באדיר יוכל לשחק בגמר מול מכבי חיפה בעוד 12 ימים.

 

בדרך להיסטוריה? דמארי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בדרך להיסטוריה? דמארי(צילום: אורן אהרוני)

 

דמארי: "אנחנו 90 או 120 דקות מההיסטוריה"

בתוך כך, האדומים קמו הבוקר ליום שמח במיוחד, אחרי שהעפילו אתמול לגמר הגביע, כשניצחו בהארכה 0:3 את רמה"ש, אבל גם עם חששות מסוימות לגבי העתיד. "יש תחושה של החמצה העונה אבל בנסיבות שהיו השנה להגיע לגמר, זו עונה טובה", אמר כובש השער הראשון עומר דמארי, שהוסיף: "אנחנו מתחילים לקלוט שאנחנו 90 או 120 דקות מהיסטוריה. הפועל ת"א תמיד קבוצת גביע טובה, אנחנו רוצים לקחת גביע שלישי ברציפות. באתי לכאן בשביל לזכות תארים ואני מקווה שזה יהיה תואר ראשון ולא אחרון".

 

שוער הקבוצה, אפולדה אדל, הוסיף: "למזלי לא הייתה לי עבודה קשה אתמול בכלל ואני שמח על כך. השוער של רמת השרון היה מצוין ואני רוצה להגיד לו כל הכבוד. הוא שוער גדול. הגביע חשוב לנו מאוד. היה יותר מדי בלאגן השנה עם טביב והאוהדים. עבורי אם ניקח גביע זה יהיה מאוד מיוחד. זה אולי יוכיח לאוהדים שאפשר לחיות ביחד ולהביא תארים. בגלל זה חשוב לי באופן אישי להביא את הגביע ולקוות שזה יגשר על הבעיות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי הפועל ת"א
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים