שתף קטע נבחר

הארלם בת"א: צפו בלהטוטי הגלובטרוטרס

קבוצת הכדורסל הכי ביתית בעולם הגיעה לסיבוב הופעות בישראל, ושבתה גם את האוהדים בארץ הקודש. צפו במיטב הביצועים

לא זכור מתי בפעם האחרונה ראיתם את לוח התוצאות מראה שהקבוצה עם תלבושת אדום-לבן ניצחה וכל היכל נוקיה, בלי יוצא מן הכלל, נעמד על הרגליים, לא מתאפק ומוחא כפיים. מוחאים כפיים לחבורת אמריקנים שהיא לא מכבי ת"א? בנוקיה? מה זה, קהל של קונצרטים?

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אז לא, מה שלא מוריד כלום מהעובדה שהביקור השבוע של חבורת הלהטוטנים היה קונצרט. למנצח קוראים סוויט לו, לתזמורת הארלם גלובטרוטרס, קבוצת הכדורסל הכי ביתית בעולם. סימפוניה לכריס "היילייט" ברוטון, עם קטעי סולו של פול "טייני" סטרג'רס ובעיקר הרבה שואו. שזה הרי מהות הכדורסל של הגלובטרוטרס.

 

גם התפאורה לא נראה שהשתנתה הרבה מגמר האדריאטית למשחק של הגלובטרוטרס, אולי כמה מאות כסאות פנויים ביציעים. היו שם כולם. גברים, נשים, ילדים וגם אגם גלעד הקטנה בת ה-8, ישראלית בשר ודם, שזכתה לעלות על הפרקט וקיבלה סטנדינג אוביישן ממושך. אה כן, וגם כדור מתנה.

 

צוחקים על כולם. שחקני הגלובטרוטרס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
צוחקים על כולם. שחקני הגלובטרוטרס(צילום: ראובן שוורץ)

 

ההופעות של הגלובטרוטרס הן, כמובן, לא רק דאנקים ולהטוטים, אלא גם הרבה מאוד צחוקים. היה שם את משחק הכיסאות, הצעת חתונה בשידור ישיר (תשאלו את ספיר), שופט שספג לא מעט מכות והצקות וכמובן השתתפות מלאה של האוהדים. הרי בשבילם כל המופע הזה.

 

בלייק גריפין, מאחורייך (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בלייק גריפין, מאחורייך(צילום: ראובן שוורץ)

 

תאמינו או לא, זה היה משחק צמוד, גם אם התוצאה לא ממש חשובה לאף אחד ביציע. הגלובטרוטרס נאבקו וליהטטו, התקשו והטביעו, אבל כמו בכל סרט הוליוודי של סטיבן שפילברג, חייב להיות סוף טוב, קיצ'י, מסוכר. ואכן, זה מה שקרה. הארלם גלובטרוטרס סיימו את הערב עם ניצחון. אם תשאלו את הקהל, הם עשו זאת עוד לפני שריקת הפתיחה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
הגלובטרוטרס בפעולה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים