שתף קטע נבחר

שירי תהילה לנעמי / על גמר פלייאוף הנשים

אחרי שקלעה את הנק' שהעניקו לאשדוד אליפות, רצה קולודני להורים המאמצים שהביאו אותה בגיל קטן מברזיל. עדני דגן נקם באוהדי רמלה עם ריקוד קטן ואשדוד הוכיחה שהיא לא רק עיר של גראדים וקסאמים. לימור שפיגל מסכמת ערב היסטורי בצהוב

בסיום המשחק, אחרי שקלעה את הנקודות המכריעות שהעניקו לאשדוד אליפות היסטורית, רצה נעמי קולודני ליציע הקרוב כדי להתחבק עם אמא ואבא, שהביאו אותה כשעוד הייתה תינוקת מברזיל לישראל.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

  

השחקנית המצטיינת של משחק האליפות עשתה את פסיעותיה בכדורסל עקב בצד אגודל, זכתה באליפויות עם הפועל ת"א ורמת השרון, אבל נראה שזו של היום (ה') הייתה המתוקה מכולן. הצלחת רשומה על שמה, כי קולודני הגיעה לאשדוד כדי להנהיג ולהוביל קבוצה, וזה מה שהיא עשתה בשנתיים האחרונות.

 

צילום: אורן אהרוני

 

האופי הצנוע שלה התאים לאשדוד כמו כדור ליד. קבוצת הנשים של העיר, ממש כמוה, עשתה את צעדיה בליגת העל מעונה לעונה, בין כדרור לכדרור ועם הישגים נאים בגמר הפלייאוף ובגביע המדינה, אבל ללא תארים.

עד העונה הזאת. הדאבל ההיסטורי הגיע לעיר שמשקיעה בספורט כפי שהיא משקיעה בפיתוח התרבות והחינוך. גראדים וקסאמים? באשדוד חוגגים השנה תארים, ובסטייל.

 

ואם כבר בסטייל, אי אפשר להשאיר בחוץ את המאמן עדני דגן. אתמול הוא רקד את הריקוד המפורסם שלו גם מול אוהדי אליצור רמלה, שהקניטו אותו לאורך כל המשחק. נקמה קטנה שהייתה מיותרת, אבל את עדני אי אפשר לשנות. המאמן המעוטר ביותר בכדורסל הנשים בשנים האחרונות, הוסיף לרזומה עוד שני גביעים ואליפות מאז שחזר לקווים בליגה הזו, לפני כארבע שנים.

 

 

 

 

רמלה יכולה לבוא בטענות רק לעצמה ולבניית הסגל שלה. שי דורון עזבה כמה משחקים לאחר פתיחת העונה, אבל התחליף הראוי לא נמצא. לייני סלווין לא הציגה יכולת טובה כל העונה ועל טנישה רייט אי אפשר להפיל הכל.

 

רמלה איבדה אליפות וגביע מקומיים ואת היורוקאפ, ותוך שנה הפכה מאימפריה שזכתה בהכל לקבוצה שלא נותר לה דבר. גאווה תמיד הייתה שם, ואם היא נותרה באותו מקום, אז תנו לעדן ענבר לנהל את העסק כמו שהוא רוצה, עם השחקניות שהוא צריך. לא עם אוסף סוליסטיות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נעמי קולודני
צילום: אורן אהרוני
מומלצים