שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: ידין, אורמוש וקנדה יקבלו מנוחה

צמד הקשרים והמגן הימני יפתחו על הספסל מול מכבי נתניה (ג', 20:50), השחקנים הבטיחו: "ניתן לאוהדים לשמוח בית". נתניה: "בשבוע אחד הרסנו לעצמנו כמעט עונה שלמה"

שחקני הפועל ת"א יודעים שניצחון מחר (ג', 20:50, שידור ישיר בערוץ 1) על מכבי נתניה, במסגרת המחזור ה-36, יבטיח להם כמעט בוודאות את המקום השני בטבלה. בקבוצה מאוד רוצים לסיים כסגנית האלופה על מנת להמתיק במעט את הגלולה המרה מהעונה הנוכחית. המשחק עצמו יהיה האחרון העונה של האדומים בבלומפילד והשחקנים הבטיחו: "ניתן להם לשמוח בבית".

 

  • לונדון 2012 - אל תחמיצו את העמוד המיוחד של ynet ספורט, המקיף ביותר למשחקים האולימפים

 

בצוות המקצועי של הקבוצה בראשותו של המאמן ניצן שירזי, ישנה התלבטות מאוד גדולה לגבי ההרכב הפותח. זאת מכיוון שהם רוצים להפחית עומסים ממספר שחקנים וגם לשמור על חלקם לקראת צמד המשחקים נגד מכבי בחיפה, בליגה, אבל יותר חשוב בגמר גביע המדינה, בעוד קצת יותר משבוע.

 

נראה כי צמד הקשרים אביחי ידין ומירקו אורמוש, שאם יספגו מחר כרטיס צהוב נוסף יחמיצו את גמר הגביע, יפתחו על הספסל ואת מקומם עשויים לתפוס סלים טועמה ומחמוד עבאס. הקשר נוסא איגיבור סובל מפציעה בקרסול וכנראה ימשיך להיעדר. טוטו תמוז או עומר דמארי אמורים לפתוח בחוד לצד מהראן לאלא.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

בחוליית ההגנה מסתמן כי המגן הימני עומרי קנדה יקבל מנוחה ואילו נאיל חוטבא ישוב להרכב. גם המגן השמאלי, גל שיש, שהחליף במשחק האחרון את יגאל אנטבי, אמור לרדת לספסל ואת העמדה השמאלית ישוב לאייש המגן הוותיק.

 

קנדה. יקבל גם הוא מנוחה (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
קנדה. יקבל גם הוא מנוחה(צילום: מור שאולי)

 

הרכב משוער: אפולה אדל; נאיל חוטבא, מרקו שולר, ביבאן פרנסמן, יגאל אנטבי; רועי גורדנה, מחמוד עבאס, אלרואי כהן, סלים טועמה (מירקו אורמוש); מהראן לאלא, טוטו תמוז (עומר דמארי).

 

נתניה: "גם אם ננצח לא בטוח שנהיה באירופה"

"בשבוע אחד הרסנו לעצמנו כמעט עונה שלמה", כך אמרו ל-ynet ספורט שחקנים במכבי נתניה, שהפסידו בשני המשחקים האחרונים שלהם והתרחקו מהכרטיס לאירופה. בקבוצה יודעים שרק ניצחון על הפועל עשוי להחזיר אותם בחזרה לתמונת המאבק: "גם אם ננצח לא בטוח שנהיה באירופה, אבל לפחות יהיה לנו עוד סיכוי".

 

ביקש מהשחקנים לא להילחץ. עטר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ביקש מהשחקנים לא להילחץ. עטר(צילום: עוז מועלם)

 

מאמן הקבוצה, ראובן עטר, ביקש היום משחקניו לבוא להתמודדות בלי לחץ: "תהנו ממה שנישאר לנו בעונה הזאת". מי שנמצאים בספק להתמודדות הם פיראס מוגרבי וניר חום. הראשון, שהוחלף בהפסד לקריית שמונה בשל פציעה, עדיין סובל מכאבים בשרירי הבטן בעוד נחום מפציעה קלה בברכו.

 

בנתניה מעריכים כי השניים לא יחמיצו את המשחק אך אם בכל זאת אחד מהם לא יהיה כשיר, מוחמד כליבאת, שפתח בהרכב נגד ק"ש, עשוי להחליפו. הקפטן אחמד סבע, שלא היה כשיר לפתוח ב-11 בשבת האחרונה, צפוי לשוב להרכב.

 

הרכב משוער: אמיר אדרי; טובארנו פינאס, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עומרי בן הרוש; קובי דג'אני, בן בנימין, מוחמד כליבאת (ניר נחום), חן עזרא; פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אביחי ידין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים