שתף קטע נבחר

ראש העיר קריית מלאכי לעמיתו: "אתה אנסת". צפו

מוטי מלכה החשוד כי אנס עובדת עירייה ונעצר לצד בנו, תועד לפני כחודש כשהוא מטיח בחבר מועצה: "אנסת, הצלתי אותך". חבר המועצה, שאינו חשוד כלל: "במשך שנים היו שמועות"

למעצרו של ראש עיריית קריית מלאכי מוטי מלכה בחשד לאונס וללקיחת שוחד, קדם דיון סוער שבמהלכו הטיחו ראש העיר וחבר המועצה האשמות זה בזה. בישיבה שנערכה ב-26 במרס טען מלכה בפני חבר מועצה יוסי חדד: "אנסת מישהי, אני הצלתי אותך". הבוקר (ד') פורסם, כי חוקרי המשטרה חוקרים חשד לביצוע עבירות מין חמורות באחת העובדות שקשורות לעירייה וחשפו גם חשד לעבירות כלכליות. ראש העיר מלכה נעצר יחד עם בנו ועם מספר בעלי תפקידים נוספים, שחשודים גם בסחיטה באיומים, שוחד, מרמה והפרת אמונים. חדד אינו חשוד כלל.

 

"הצלתי אותך מאונס יא חתיכת זבל. אונס, אתה אנסת מישהי", צעק מלכה החשוד כעת כי לצד בנו באונס עובדת, לעבר חבר האופוזיציה חדד. זה לא נשאר חייב, והבטיח לראש העיר כי יתבע אותו על הדברים: "אלך למשטרה", אמר חדד, וראש העיר השיב לו: "תתבע אותי, תתבע אותי, תרשום את זה, לך למשטרה".

 

טלטלה בעירייה, כתבות אחרונות

החשוד באונס העובדת: ראש העיר קריית מלאכי

שוב חשד בקריית מלאכי: "שיישב בתא עם קצב"

האונס, הצילום והשתיקה בעירייה: כל החשדות

  

במסגרת הפרשה נעצרו בכירים בעירייה, בחשד לכך שניצלו את מצוקתה של עובדת העירייה במשך תקופה ארוכה למימוש תאוותם המינית, ואף תיעדו חלק מהמעשים במטרה לבצע סחיטה. פרסום הסרטון לפני כחודש גם בתקשורת הארצית, הביא ללא מעט שמועות. טוקבקים רבים שהתפרסמו באתרים מקומיים, ובהם אף פרטים שחלקם תואמים לחשדות, מצביעים על כך שהפרטים היו מוכרים ללא מעט גורמים זמן רב לפני פרסומם.

 

חדד, שהגיש תלונה במשטרה בעקבות הדברים, אמר עם התפוצצות הפרשה ל-ynet: "אני עדיין לא יודע את הפרטים. אנחנו שומעים הכול מהתקשורת. במשך שנים היו שמועות אבל לא משהו מבוסס". הוא טען כי אין קשר בין המקרים: "לדעתי ראש העיר עדיין לא נחקר בעניין התלונה שלי".

 

חדד, יו"ר האופוזיציה בעירייה, אמר ל-ynet כי בקשר לפרשה "נפוצות שמועות כבר שנים. אני מצטער שזה קורה שוב בקריית מלאכי. יש פה אנשים טובים שצריכים שינהיגו אותם בצורה טובה וישרה. אני מקווה שכולם כאן יצאו מזה ואם לא - שימצו איתם את הדין".

  

בוריס בורוכוב, סגן ראש העיר, אמר: "אני לא מודע לשום פרט מעבר למה ששמעתי בתקשורת. עצוב לי לשמוע את זה, יש פה אנשים מאוד טובים, יש פה תושבים שגם בשעת צרה וגם בשמחה הם משפחה אחת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אגמון
מוטי מלכה. "הצלתי אותך"
צילום: אורן אגמון
מומלצים