שתף קטע נבחר

רביד גזל סיכם לעונה נוספת בקריית שמונה

הקשר ימשיך עונה נוספת אצל האלופה, שהצליחה להשאיר את כל הסגל הנוכחי. בן שמעון הורחק בוועדת משמעת ל-3 משחקים: "האשימו אותי כאילו נכנסתי למשחק ותקפתי במג'טה"

לאחר מו"מ ארוך ומתיש, סיכם קשר עירוני קריית שמונה, רביד גזל, לעונה נוספת בקבוצה. בין גזל לקריית שמונה היו חילוקי דעות בנוגע לשכר, אך הבעלים איזי שרצקי הצליח לרצות את גזל ובכך כל הסגל מהעונה האחרונה חתום לעונה נוספת.

 

 

ובעניין אחר: מאמנה של עירוני קרית שמונה, רן בן שמעון, הורחק הערב (ד') על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל משלושה משחקים בגין העלבת שופט. 

 

 

כזכור, בן שמעון הורחק במחזור ה-35 מול מכבי נתניה (1:3). בנוסף, החליט בית הדין לקנוס את המאמן ב-3,000 שקלים. בן שמעון, אגב, לא נכח בבית הדין, אלא במשחקה של קבוצתו בליגת העל מול מכבי חיפה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

המשמעות של ההרחקה: בן שמעון לא יוכל לעמוד על הקווים בשבת מול מכבי ת"א, ובשני מחזורי גביע הטוטו של פתיחת העונה הבאה, אם וכאשר יאמן בארץ הקודש.

 

אלון תורג'מן: "צריך להמשיך במומנטום"

"אין לי הרבה מה להגיד", התייחס בן שמעון להרחקה, בסיום ה-1:0 למכבי חיפה. "השופט נעלב? נשלח לו פרחים. הם האשימו אותי כאילו נכנסתי למשחק ותקפתי במג'טה".

 

בן שמעון. סיים את העונה (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
בן שמעון. סיים את העונה(צילום: אפי שריר)

 

על המשחק עצמו, הוסיף בן שמעון: "מרוצה מהמשחק. השחקנים שלי שלטו ב-90 אחוז והיינו צריכים להבקיע מספר שערים. אין לי טענות לאף אחד

, כולם נתנו מאה אחוז. מרגש אותי ועצוב לי שזה המשחק הביתי האחרון שלי בקריית שמונה".

 

מאמן חיפה, אלישע לוי, סיכם: "אנחנו רוצים לסיים במקום שני ולזכות בגביע. אם נצליח, נסיים את העונה עם טעם טוב". כובש שער הניצחון, אלון תורג'מן, המשיך: "עשינו עבודה טובה, צריך להמשיך את זה בשבוע הבא ולהבטיח את הכרטיס לאירופה".


פורסם לראשונה 09/05/2012 20:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
רביד גזל
צילום: גיל נחושתן
מומלצים