שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: גל ניר ויוסי שקל מועמדים להגיע

בקבוצה מאמינים שאפולה אדל לא ימשיך בין הקורות בשל עלויותיו הכספיות ובמועדון כבר החלו לחשוב על מחליף. מי שאמור להתחרות עם השוער שיגיע הוא בוריס קליימן

בזמן שאפולה אדל לא עמד השנה בין הקורות של הפועל תל אביב, השוער הצעיר בוריס קליימן, הוכיח לכולם שיש על מי לסמוך ונתן לצוות המקצועי של הקבוצה חומר למחשבה לגבי העתיד. קליימן כבר קיבל הבטחה כי בעונה הבאה יקבל יותר דקות משחק, אחרת הוא יבקש לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כעת האדומים עובדים על תוכנית מגירה להבאת שוער נוסף בעונה הבאה במקום אדל, שככל הנראה לא ימשיך בקבוצה בשל עלויותיו, שיהיה מוכן להתחרות עם קליימן על אפודת השוער הראשון.

 

אפולה אדל. בשנה הבאה ייזנק בשביל מועדון אחר? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אפולה אדל. בשנה הבאה ייזנק בשביל מועדון אחר?(צילום: עוז מועלם)

 

ל-ynet ספורט נודע כי שני המועמדים המובילים להגיע בשנה הבאה לוולפסון הם השוערים יוסי שקל, ששיחק בקבוצה הקזחית קאיראט אלמטי. השוער השני הוא גל ניר, מעירוני רמת השרון.

 

למרות הדברים האלה, בצוות המקצועי לא יודעים מה יקרה בעונה הבאה והאם הקבוצה תימכר בסופו של דבר, כך שבינתיים הם לא יכולים לקדם הבאת שחקנים לעונה הבאה בדיוק כמו במקרה המדובר עם צמד השוערים. בהפועל אומרים שהם מנסים לעבוד כרגיל אך חוסר הוודאות מאוד משפיע.

 

יוסי שקל. בשנה הבאה אצל האדומים? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
יוסי שקל. בשנה הבאה אצל האדומים?(צילום: אורן אהרוני)
 

 

בתוך כך,שחקני הקבוצה יגבירו היום את ההכנות למשחק בשבת נגד מכבי חיפה, שבו המאמן ניצן שירזי, אמור לפתוח עם ההרכב החזק שיעמוד לרשותו. שחקנים בקבוצה יודעים שאסור להם להפסיד את המשחק נגד הירוקים ואמרו: "המשחק הזה הולך להיות קרב על כל העונה. זה יהיה בושה אם בסוף העונה נירה לעצמנו ברגל ולא נהיה באירופה,אבל עדיין הכל תלוי בנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים