שתף קטע נבחר

צילום: shutterstock

אזרח תפס את הדוקר: "תקפו בבקבוק ובסכין"

במשטרה חושדים כי סכסוך עסקי הביא לרצח בצהריים בנתניה, שבו נדקר מוכר בחנות לאביזרי טלפון אחרי ויכוח עם שני אחים. אחד החשדות: ויכוח על מוצר פגום הידרדר לקטטה. אזרח ערני רדף אחרי האח שדקר בסכין, השתלט עליו - ומסר אותו לשוטרים

במשטרת נתניה הקימו צוות חקירה מיוחד כדי לחקור את הרצח שאירע בצהריים (יום ו') לא הרחק מחנות לממכר אביזרי טלפון ברחוב ויצמן בעיר. בעקבות ויכוח שהתפתח בין שני אחים שהגיעו לחנות לבין הבעלים, היכה לפי החשד הבעלים את האח הצעיר. בתגובה, כך חושדת המשטרה, שלף האח המבוגר יותר סכין ודקר את הבעלים של החנות למוות.

 

עוד חדשות ב-ynet:

 

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי בין שני האחים, בני 44 ו-25, לבין הנרצח, בן 29, הייתה כנראה היכרות מוקדמת. במשטרה מעריכים כי הרקע לרצח הוא סכסוך עסקי שטיבו עדיין אינו ברור בשל העובדה שלמשטרה נמסרו גירסאות רבות. אחד החשדות של המשטרה הוא ששני האחים הגיעו להתלונן בפני המוכר בחנות על מוצר פגום שמכר להם, ואז התגלע הוויכוח שהידרדר לרצח.

 

הערב התברר כי האח הגדול מבין השניים, החשוד שדקר את המוכר בסכין, נעצר בזכות תושייתו של אזרח שהבחין באירוע. כשראה האזרח את החשוד ברצח נמלט מהמקום כשהוא אוחז בסכין, הוא החל לרדוף אחריו, תפס אותו, והעביר אותו לידי השוטרים שהגיעו למקום. הסכין עצמה נמצאה בפח אשפה בסמוך לזירת הרצח.

 

בזירת הרצח בנתניה. "פתאום שמעתי צעקות" (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
בזירת הרצח בנתניה. "פתאום שמעתי צעקות"(צילום: עידו ארז)

 

עובד בבית עסק הנמצא בסמוך לחנות של הנרצח ברחוב ויצמן בנתניה סיפר ל-ynet על דקות הדרמה: "פתאום ראינו שלושה אנשים רצים ברחוב. הם עברו את החנות לכיוון רחוב הרצל, ואז חזרו לאזור החנות. אחד מהם תקף בבקבוק והקורבן נפל, ואחר שלף סכין ותקף את הקורבן. זה היה מראה מזעזע. אדם אחד נשאר עם הנדקר, החזיק אותו על המדרכה וניסה לשמור אותו בהכרה".

 

המשטרה: "לא יכולנו למנוע את הרצח"

ניב הינדי, שמתגורר מול זירת הרצח, סיפר: "ירדתי במדרגות הבניין ושמעתי צעקות. איך שירדתי, ראיתי בן אדם מכה בבקבוק בראשו של אדם אחר. האדם שהותקף נשכב על המדרכה, ואז נשלפה סכין והוא נדקר". הינדי סיפר על זעקות הכאב ששמע. תחילה הוגדר מצבו של הנדקר קשה, ובהמשך הוא מת מפצעיו בבית החולים לניאדו.

 

החשודים משתפים פעולה. מקום הדקירה בנתניה (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
החשודים משתפים פעולה. מקום הדקירה בנתניה(צילום: עידו ארז)

 

מפקד משטרת נתניה, ניצב משנה אלון אריה, אמר כי החקירה נמצאת בראשיתה, והמשטרה מחזיקה בשני האחים ובאדם נוסף שעוכב לחקירה. "מדובר באירוע נקודתי שלא ניתן היה למנוע אותו", אמר נצ"מ אריה, "החשודים משתפים פעולה. הרקע עדיין אינו ברור, והחקירה

נמשכת".

 

הרצח בנתניה התרחש בסופו של שבוע אלים באופן יוצא דופן בישראל. בליל שבת שעבר נרצח בבאר-שבע גדי ויכמן, שנדקר למוות כש"העז"

לרדת אל הכניסה לביתו ולבקש מצעירים שעשו רעש והעירו שוב ושוב את בתו לשמור על השקט. רק הלילה נדקרה אשה בסמוך למקום הירצחו של ויכמן. בלילה שבין שבת לראשון נרצח ברחובות הנער אורגיל מואטי, שנדקר למוות בגן ציבורי.

 

Read this article in English

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מקום הרצח בנתניה. הסכין נמצאה בפח
צילום: עידו ארז
נצ"מ אלון אריה. "אי אפשר היה למנוע"
צילום: עידו ארז
מומלצים