שתף קטע נבחר

האונס ב"גן העיר": חשוד פלסטיני נעצר ליד הזירה

צעיר בן 21 מהשטחים השוהה בישראל באופן בלתי חוקי נעצר סמוך לזירת האונס ב"גן העיר" בתל אביב. יחד עמו נעצרו עוד ארבעה פלסטינים שלפי החשד סייעו לו אחרי שאנס נערה והכריח אותה ואת בן זוגה לקיים יחסי מין מול עיניו. החקירה העלתה כי החשוד המרכזי התגורר בעיר זמן רב ועבד במסעדות

יומיים אחרי האונס המזעזע בחניון של מרכז הקניות "גן העיר" בתל אביב, הצליחה הערב (יום ב') המשטרה לשים יד על חשוד במעשה. האיש, פלסטיני בן 21, נעצר סמוך לזירת האונס על-ידי בלשי מרחב ירקון והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. יחד עמו נעצרו עוד ארבעה פלסטינים, שלפי החשד סייעו לו.

 

עוד כתבות על האונס ב"גן העיר":

האונס בגן העיר: התוקף קרא לנער להתעמת איתו

"גם בן הזוג נאנס. אכזריות מעולם הסרטים"

 

החקירה העלתה כי החשוד המרכזי באונס, תושב אזור שכם השוהה באופן בלתי חוקי בישראל, התגורר זמן רב בצפון תל אביב והתפרנס מעבודה במטבחים במסעדות בעיר. המשטרה ערכה חיפוש במקום שבו לן בימים האחרונים. עדיין לא ברור אם האונס היה אקראי או תוכנן מראש.

 

מפקד מרחב ירקון, תת-ניצב יורם אוחיון, אמר כי מידת מעורבותם של ארבעת החשודים הנוספים נחקרת ו"ייתכן שהם היו מעורבים באירועים אחרים, שנבדקים כעת".

 

כוחות המשטרה בזירת האונס (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
כוחות המשטרה בזירת האונס(צילום: מוטי קמחי)
 

האונס אירע בשבת לפנות בוקר, כאשר נערה בת 18 וחברה בן ה-17 הגיעו כדי להוציא מכונית מהחניון. גבר שככל הנראה עקב אחריהם תקף אותם בשירותים והכריח אותם לקיים מולו יחסי מין, כשכל העת הוא מאיים לפגוע בהם. לאחר מכן הוא התנפל על הצעירה ואנס אותה לעיני בן הזוג.

 

המשטרה אספה דגימות DNA וטביעות אצבעות מהזירה, ועשתה שימוש באמצעים טכנולוגיים כדי לאתר את האנס. עם זאת, במהלך החקירה, הביעו החוקרים חשש שהאנס יימלט לשטחי הרשות הפלסטינית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תא השירותים שבו אירע האונס
צילום: מוטי קמחי
תת-ניצב יורם אוחיון
צילום: ירון ברנר
מומלצים