שתף קטע נבחר

צימרים לפי שעה: סקס, חיילים ואורגיות

"אפשר גם לעשות מנוי, 10 ביקורים במחיר של 9, אבל אף אחד לא עשה את זה בינתיים, אולי זה יותר מידי מחייב. הלוא מי שבא לפה לא יכול להתחייב לאשתו אז איך הוא יתחייב ל-10 ביקורים?". סיפור קצר

הערב יורד על הדרום השקט, ויעקב יושב לבדו במחסן הקטן והרעוע שהוא מתעקש לכנות 'משרד'. קירות המחסן לא צבועים, רק מכוסים שכבות לא אחידות של טיח אפור. אם מסתכלים מקרוב ניתן לראות את הסדקים בקירות, קצת כמו בחיים של האנשים שמגיעים לשם.

 

עוד בנושא:

אחרי תקופת היכרות וסקס - חייב להגיע הצימר

טירה, סוכה ועיר ללא הפסקה  

הנופש הראשון שלנו: במקום לדבר טבלנו בג'קוזי

 

יעקב אומר שנגמר לו הכסף באמצע השיפוצים של המקום, אז הוא החליט להשאיר את המחסן כמו שהוא. יש לו בית ליעקב, יש לו אפילו אשה וילדים, אבל את רוב זמנו הוא מעביר במחסן שלו.

 

 

כרגע הוא העובד היחיד בעסק של עצמו. בצד החדר מוצב מסך מפוצל בו הוא יכול לצפות בדלת הכניסה של כל אחד מארבעת החדרים. על השולחן, לצד קופסת שימורים של אננס מלאה בדלי סיגריות, מונחים שני פלאפונים, אחד מהם מצלצל.

 

מהצד השני נשמע קול של גבר: "שלום, אני רוצה לשבע וחצי חדר, יש לך?", יעקב עונה בחיוב, ומלבד שם הבחור אינו מבקש לדעת דבר. נראה שגם הבחור מהעבר השני לא חדש בעסק, ולא מבקש לדעת על הסדרי התשלום, הדיסקרטיות או תכולת החדר. נראה שהוא כבר מיומן.

 

לא כולם באים בשביל לבגוד

"כמעט כולם אנשים קבועים שחוזרים לפה שוב ושוב. יש כאלה שחוזרים עם אותה בחורה ויש כאלה שכל פעם מחליפים את הבחורות. בדרך כלל מזמינים חדר מעכשיו לעכשיו, וכל שעות היום יש טלפונים, גם ב4-5 לפנות בוקר. אנשים יוצאים לבלות, אין להם איפה לעשות את זה אז הם משלמים 150 שקל ל-3 שעות ויש להם חדר מפנק. מה רע?".

 

יעקב, הבעלים של ה'צימרים לפי שעה' ליד אשקלון, אומר שאשתו שמחה על העסק שהוא מנהל וגם לו עצמו אין שום ייסורי מצפון. הוא אדם רומנטי, ומתעקש שלא כולם באים לשם כדי לבגוד, ואולי זה מסביר את בובת הקופידון שתלויה על הקיר בכל אחד מהצימרים.

 

"ממוצע הגילאים של האנשים שבאים לכאן זה 50, אבל יש גם צעירים יותר. אפילו יש חיילים שגרים עם ההורים, יוצאים שבת ורוצים לשכב עם החברה שלהם ואין להם איפה, אז פה הם מקבלים לא רק דיסקרטיות אלא גם בקבוק יין".

 

יעקב מרגיש שהוא נותן שירות לציבור: "מי שרוצה לבגוד באישתו יעשה את זה בכל מקרה, אני רק נותן חדר. אבל זה לא רק בגידות, יש אהבה והמון אווירה. יש גם שלישיות, שני גברים ובחורה, זוגות חד מיניים, הכל מהכל. אנשים אוהבים לבוא, כי הם לא צריכים לחשוף את עצמם פה או לתת דין וחשבון למישהו, אני אפילו לא פוגש אותם.

 

"אני רואה אותם במצלמות שלי כשהם מגיעים לשער החשמלי, פותח את השער בשלט רחוק, הם נכנסים לחנייה של הצימר וסוגרים אחריהם את הווילון הכחול כדי להסתיר את הרכב. בסיום הבילוי הם משאירים את הכסף בתיבה מחוץ לצימר.

 

"אפשר גם לעשות מנוי, 10 ביקורים במחיר של 9, אבל אף אחד לא עשה את זה בינתיים, אולי זה יותר מידי מחייב בשביל האנשים" הוא צוחק. "מי שבא לפה לא יכול להתחייב לאשתו אז איך הוא יתחייב ל-10 ביקורים?".

 

רומנטיקה לפי שעה

החדרים בצימר נקיים ומצוחצחים, קשה להאמין שהשימוש היחיד שלהם הוא סקס. הקירות עשויים עץ, הריצפה מפרקט והתאורה עמומה. האווירה רומנטית ונראה שנעשה פה מאמץ גדול כדי שמה שמתרחש בחלל הצימר ירגיש כמו הדבר הנכון לעשות, גם אם לעיתים הוא לא. שירגיש כמו סיפור אהבה.

 

על שולחן קטן באמצע החדר שוכב בקבוק יין אדום, שני גביעים ועוגיות, ולידם שידה עם טלוויזיה. ערוץ הסרטים הכחולים פתוח למבקרים ללא תשלום נוסף. לצד המיטה המסודרת תלויה מראה, לרוחב.

 

"יש אנשים שאוהבים לראות את עצמם תוך כדי", יעקב מסביר במבט רציני. "רובם נשארים בחדר שעתיים והולכים. יש כאלה שגם רבע שעה. מתקתקים עניינים. FAST LOVERS", הוא מכנה אותם וצוחק מבעד לעשן הסיגריה. "אבל רומנטי פה, לא?".

 

יעקב לא נח לרגע. עושה רושם שגם החבר'ה בדרום לא. הוא אחראי בסך הכל על ארבעה צימרים, אך מתרוצץ כל הזמן בין הדלקת מזגן בחדר אחד להחלפת סדינים בחדר אחר. "זה היה החלום שלי תמיד, לפתוח צימרים".

 

"אני מרגיש שאני נותן פה מעבר לכל המקומות הרגילים באזור. אני משקיע ברומנטיקה, בעיצוב, אני שם במקרר נשנושים, שאנשים יהיו מבסוטים. בנאדם בא לזיין, רוצה שיהיה לו נעים בחדר, לא? שירגיש טוב עם עצמו. שהבחורה תהיה מבסוטה עליו שהוא השקיע, כי כל היום נשים מתלוננות שאנחנו לא משקיעים".

 

אשתי? זה מגעיל אותה

הוא פתח את המקום לפני כשנה, ומאז אין רגע דל. מאות אנשים שנרשמו אצלו בשמות בדויים כבר עברו במיטות הצימרים המפוארות, ואף אחד מהם עוד לא שכר את החדר ללילה שלם.

 

 

"צימרים לפי שעה זה כבר מזמן הפך לטרנד בכל הארץ. אנשים בכל מקום עושים סקס, גם אם לא תמיד מדברים על זה. אז במקום להשתמש במושב האחורי של האוטו הם באים לכאן וכולם מרוצים.

 

"רק אשתי מתעצבנת שאני כל לילה פה, אבל היא זורמת. היא סומכת עליי שאני לא עושה שימוש בעסק של עצמי" הוא צוחק ומכבה את הסיגריה בתוך מיץ האננס. "אמרתי לה שתבוא לפה איזה לילה, ניקח לנו צימר, אבל זה מגעיל אותה. לך תבין".

 

לכל הכתבות והעדכונים - כנסו לעמוד הפייסבוק של ערוץ יחסים

 

 

 

כתבתם סיפור קצר שקשור ביחסים? שלחו אלינו

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
"כמעט כולם פה קבועים. חלק מחליפים את הבחורות"
צילום: shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים