שתף קטע נבחר

שני עולמות, מציאות עגומה אחת / על גמר הגביע

בזמן שהוורידים של טביב איימו להתפוצץ בשידור ישיר, אוהדי הפועל ת"א חגגו את הזכייה בגביע בדקלום השידור של שער האליפות של זהבי בטדי. ואז הגיע טוטו תמוז והזכיר לכולם בפני איזה תהום עומדים האדומים

משפט בו מופיע אזכור של משחק כדורגל והמונח "מסך מפוצל" מעלה מיד קונוטציות שליליות. אותו ערב בשנת 2002 בו הוחלט בערוץ 2 לפצל מסך למספר דקות, בין אירוע טרור שהתרחש בירושלים למשחק בו הביסה מכבי קריית גת 0:4 את מכבי חיפה בקריית אליעזר, ייזכר לדראון עולם כאחת ההחלטות האומללות בתולדות הטלוויזיה הישראלית.

 

  • לונדון 2012  - אל תחמיצו את העמוד האולימפי של ynet ספורט, המקיף ביותר למשחקים האולימפים
  • יורו 2012 - כל הנבחרות, כל הכוכבים, כל האצטדיונים וכל הסיפורים החמים

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

חלילה להשוות בין המקרים, אבל אמש (ג') בגמר גביע המדינה, בשיאה של הדרמה, החמיצו הצופים בבית הזדמנות פז לחזות באחד האירועים הסוריאליסטים ביותר שנראו על מסך הטלוויזיה.

 

צילום: עוז מועלם

 

אם הצופים בבית אכן היו חוזים במסך מפוצל מהאירועים המתרחשים באצטדיון רמת גן, בצד ימין הם היו יכולים לראות את הוורידים של אלי טביב

מאיימים להתפוצץ מזעם, בעוד בצד שמאל הייתה מתקבלת תמונה של האוהדים שנותרו ביציעים 11-12 מדקלמים כמקהלה אחת את השידור של מאיר איינשטיין משער האליפות של ערן זהבי בטדי.

 

בזמן שהבעלים טביב מודה שאין בו שמחה לראות את ההיסטוריה שעשתה הקבוצה אותה הוא "העמיד על המדף למכירה" כלשונו, שחקניו של ניצן שירזי רוקדים על הדשא כאילו יהונתן כהן מערוץ הספורט על עמדת הדי ג'יי.

 

אלי טביב ואבי לוזון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אלי טביב ואבי לוזון(צילום: עוז מועלם)

 

שי אבוטבול, שבצד הימני של המסך המפוצל הדמיוני מוצג בכלל כאחרון המאפיונרים ששולח 30 עבריינים כדי להחריב את המשרד של טביב, בצד שמאל

מופיע כאליל האוהדים, שמאושרים לראות אותו ממש מולם, עם הגביע, אחרי שהצליח בסופו של דבר להשיג כרטיס למשחק.

 

ואז הגיע טוטו תמוז, גם הוא אחד הגיבורים של אותם רגעים בהם שני אירועים שהתרחשו במקביל כאילו נכתבו בשתי שפות שונות, והחליט לשים סוף לפארסה. המסך אוחד בחזרה לתמונה אחת, תמונה שסימלה יותר מהכל את המקום הנמוך בו נמצאת הפועל תל אביב.

 

שחקני הפועל תל אביב חוגגים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שחקני הפועל תל אביב חוגגים(צילום: עוז מועלם)
 

ה-15.5 הוכתר אתמול רשמית כיום חג של האדומים, אבל אם הייתי אוהד הפועל ת"א, הייתי מביט אליו קצת בחשש בבוקר שאחרי. רגעי השפל אותם חווה אמש

טביב מול מסכי הטלוויזיה עוד עלולים לעלות לאדומים בהרבה יזע ודמעות לפני שיחליט למכור את המועדון. משום מה, יש לי הרגשה שטביב מתכוון להעביר את האוהדים עוד שבעה מדורי גיהנום לפני שייפרד מהם סופית.

 

אגב ה-15.5, אוהדי מכבי חיפה, שאחרי טראומת אובדן האליפות, חוו אמש שיברון הלב נוסף בתאריך המקולל מבחינתם, יכולים להתנחם בכך שבשנים הקרובות הוא לא נופל לא על יום שלישי, ולא על שבת (ליתר דיוק, רק ב-2018 התאריך נופל על יום שלישי, רישמו ביומנים).

 

מכבי חיפה מאוכזבת (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מכבי חיפה מאוכזבת(צילום: עוז מועלם)
 

 

באשר לטענת הירוקים כי שער הניצחון של הפועל ת"א לא היה ספורטיבי, נותר רק לשלוח אותם להילוך החוזר ולראות כי גם סלים טועמה וגם נוסא איגיבור ניסו

למצוא את התזמון הנכון למסירה, כאילו אין שחקן ששובר את מלכודת הנבדל. במידה שאחד מהשניים אכן היה מבחין באייל משומר שרוע בתוך הרחבה ומחליט לא להוציא את הכדור לחוץ, סביר להניח כי לא היה לאף אחד מהם חשש מנבדל.

 

למרות זאת, ליבי עם אוהדי חיפה. בשבוע האחרון חזינו בדרמות אדירות שגרמו לך לקנא בכל ליבך באוהד שזוכה לחוות את הרגע בו תואר שנראה אבוד מושג ברגע האחרון. באותה הזדמנות גם אי אפשר היה שלא לשחזר את אותם רגעים בהם היית בצד המפסיד. הדבר האחרון שהאוהדים הירוקים תיארו לעצמם שמספר ימים לאחר מכן הטראומה מלפני שנתיים תחזור.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
נובא איגיבור חוגג
צילום: עוז מועלם
מומלצים