שתף קטע נבחר

אבו סובחי השתולל, אזברגה: "בשבילי לוד עלתה"

היו"ר קילל את פרדי דוד, אחיו המאמן לקח קשה את ההפסד 2:0 להפועל ר"ג, שהותיר את קבוצתו עונה נוספת בלאומית: "בניתי את כל הקריירה שלי על המשחק הזה. הולכים פה אחורה"

בני לוד קיוותה להשלים היום (ו') היסטוריה ולעלות לראשונה בתולדותיה לליגת העל, אבל הפסידה 2:0 להפועל רמת גן במשחק ההכרעה של הליגה הלאומית. שערים של עומר בוקסנבוים (דקה שישית) ואופיר חמו (75) הכריעו את ההתמודדות באצטדיון המושבה והשאירו את הקבוצה של אבו סובחי בצד המאוכזב.

 

 

 

הבעלים של לוד הציג מופע אימים נוסף לרזומה, כשתקף מילולית לקראת סיום המשחק את מנכ"ל ההתאחדות, אורי שילה. מאוחר יותר עבר אבו סובחי לקלל את מאמן הפועל רמת גן, פרדי דוד. אחיו, המאמן סלימן אזברגה, שלא יכל לעמוד על הקווים עקב עונש ההרחקה, החליט לא להתייחס למהומה בסיום: "לא ראיתי מה היה, כך שאני לא יכול להתייחס. אתם צריכים לשאול אותו".

 

צילום: ראובן שוורץ

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

על התצוגה הפושרת של שחקניו, במהלך ה-2:0 לר"ג, אמר אזברגה: "אני מאוכזב מאוד מהמשחק עצמו. לא הצגנו את היכולת הידועה שלנו. הצגנו כדורגל לא נכון, לא היינו ממושמעים טקטית. הפועל ר"ג הגיעה לשני מצבים וחצי וניצחה".

 

ההשתוללות של אבו סובחי. עוד מופע אימים לרזומה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ההשתוללות של אבו סובחי. עוד מופע אימים לרזומה(צילום: אורן אהרוני)
 

 

אזברגה המשיך במונולוג: "בשבילי בני לוד כבר עלתה ליגה. אין לה מגרש ביתי, היא בלי תקציב מהעירייה, עם מאמן מורחק. כל קבוצה

 הייתה חולמת להחליף אותי במשחק המכריע. חבל רק שלא השלמנו את המשימה. תקופת ההרחקה שלי פגעה מאוד קשה בקבוצה, אבל מאוד קשה. אם הייתי עומד על הקווים, זה היה נראה אחרת".

 

"אני בניתי את כל הקריירה שלי על המשחק הזה", סיכם אזברגה. "עזוב את המהומות, הגיע לנו לעלות ליגה. היינו הקבוצה הכי יציבה בלאומית. הבאנו תצוגות שלא היו מביישות קבוצות בליגת העל, ואני לא סתם אומר את זה".

 

על המכתב שהוציאה ההתאחדות, שטענה כי תוצאת המשחק תימחק אם חקירת ויצמן יער תגלה משהו חריג במפגש בין לוד לאחי נצרת, אמר: "ההתאחדות שמה לעצמה מטרה. אם בני לוד הייתה מנצחת, היו כנראה מבטלים את התוצאה אין לנו כדורגל במדינה, הרבה דברים לא נכונים מתנהלים. אנחנו צריכים לשפר כי פה הולכים אחורה, לא מתקדמים קדימה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ההשתוללות של אבו סובחי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים